07-11-2009, 23:41 PM
Siin pean nõustuma eelkõnelejaga, kui ei usu, tasub lisaks subjektiivsele tundele kaeda mootorite karakteristikuid vastavas kirjanduses, sealt on samuti näha kui terava ja kummalise kujuga on 2-e taktiliste momendi ja võimsuse kõverad...
Madalatel pööretel pole momenti ollagi , ja peale maksimumi kukub kui kivi...
Kui ei usu, võta kasvõi mootorsaag pihku ja näed kui teravalt siin see kõik on tunda. Tööpirkond on väga napp, pisut rohkem survet ja kett seisab mootor juriseb, ei mingit momendivaru...
Madalatel pööretel pole momenti ollagi , ja peale maksimumi kukub kui kivi...
Kui ei usu, võta kasvõi mootorsaag pihku ja näed kui teravalt siin see kõik on tunda. Tööpirkond on väga napp, pisut rohkem survet ja kett seisab mootor juriseb, ei mingit momendivaru...
