08-11-2009, 14:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2009, 14:39 PM ja muutjaks oli kass.)
Fakt, mis küll mingit olulist infot ei anna - läti jalgrattaloo raamatus on lk. 79 pilt - Lipperti tehase töölised uue naisterattaga, 1939, mille tagaplaanil võrkvaheseinal ripub punt ketirattaid, pealmine (vast 46 hammast vms, igal juhul väiksem kui alumised) on sama kodardusega. Eesplaanil olev naisteratas on aga tavalise "lumehelbega".
Samas raamatus pildil lk 87 on Latvello naisteratas 1939 samasuguse kodardusega ketirattaga.
Hr. Seregins on aga väitnud, et Latvello kasutas ketirata kinnitamiseks vändale ainult keerme-liidest, mitte aga polte, nagu Onumeelise komplektil.
Samas raamatus pildil lk 87 on Latvello naisteratas 1939 samasuguse kodardusega ketirattaga.
Hr. Seregins on aga väitnud, et Latvello kasutas ketirata kinnitamiseks vändale ainult keerme-liidest, mitte aga polte, nagu Onumeelise komplektil.
