12-11-2009, 10:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-11-2009, 10:57 AM ja muutjaks oli Ostap Bender.)
Kui M-104 ja 1966 aastast siis mootor hiljem vahetatud M-105 vastu (alates 1967, 4 käiku).
Puudu küljeplekid ja ketikaitse (mis võib-olla ei sobigi M-105 mootoriga hästi kokku). Täpne mootori modifikatsioon, seerianumber ja tootmise aasta kirjas mootori eesmise kinnituse juures. Raamil oleva birka pealt saad teada modifikatsiooni (M-104, 105 jne.), tootmisaasta, raaminumbri (peab kokku langema birka kõrvale löödud numbritega) ja originaalse mootori seerianumbri. Sinu rattal birka ja mootori seerianumbrid ilmselt kokku ei lange sest muus osas tundub kõik M-104-le kuuluvat.
Tervitades,
O. Bender
P.S : Esmakordselt näen päriselus Minski punast triipkaunistust. Sarnaselt isendilt siis ilmselt pärit ka minu aparaadi esiratas.
Päeva vihje : tagapidureid ka vist ei ole...
Puudu küljeplekid ja ketikaitse (mis võib-olla ei sobigi M-105 mootoriga hästi kokku). Täpne mootori modifikatsioon, seerianumber ja tootmise aasta kirjas mootori eesmise kinnituse juures. Raamil oleva birka pealt saad teada modifikatsiooni (M-104, 105 jne.), tootmisaasta, raaminumbri (peab kokku langema birka kõrvale löödud numbritega) ja originaalse mootori seerianumbri. Sinu rattal birka ja mootori seerianumbrid ilmselt kokku ei lange sest muus osas tundub kõik M-104-le kuuluvat.
Tervitades,
O. Bender
P.S : Esmakordselt näen päriselus Minski punast triipkaunistust. Sarnaselt isendilt siis ilmselt pärit ka minu aparaadi esiratas.
Päeva vihje : tagapidureid ka vist ei ole...