16-11-2009, 22:42 PM
(29-05-2009, 01:00 AM)motamees Kirjutas: ...Arvan, et järgnevad numbrid võibki lugeda masina tühikaaluks (gaasiballoon ja veepaak täis, bensiinipaak peaaegu tühi).Pool aastat hiljem on tühja (ülevaatusel) auto kaalud järgnevad:
Esisillale 1280kg, tagasillale 1145kg ja kogukaaluks 2425kg. ...
...Aga eks seda saa mingi aja pärast täpselt teada.
Esisild 1325kg
Tagasild 1135kg
Kogukaal 2460kg
Gaasiballoon ja veepak tühjad (+120kg), bensiini 1/3 paaki (+40kg). Köögitirinad ja enamus riidetarbeid on sees. Jämedalt puudu ainult inimesed ja toit.
(26-05-2009, 22:59 PM)motamees Kirjutas: Mingil põhjusel on ballooni pealne tagasilöögi klapp jäänud kinni (või rikkis). ... Ju tuleb siis ballooni tühjaks saamisel see klapp korra lahti võtta. Kokku panin paaki 50 liitrit. Arvatavasti saab seda klappi remontida järgmisel talvel. ...Talv käes ja paak sai eile tühjaks. Võtsin kohe teise klapi välja. Selgus, et paagi täitumiskontrolli ujuk on puruks ja oli jäänud "täis" asendisse.
Käisin gaasikontoris - ujukit pole võimalik saarelt saada. Käisin romulas - mingit auto gaasiseadet sees polnud. Tuleb omal mingi lahendus leida ... Ujuk peab kinnitusaugust läbi mahtuma ... Anti vihje - veinipudeli kork ujub. Arendasin seda edasi ... Gaas võib kuidagi halvasti mõjuda korgi materjalile ... EPO liimi ei võta miski ... selge - veinipudeli kork EPO liimiga üle ja ujuk valmis. "Armatuuriks" kasutasin näpusideme sukka. Nii jäi korgi ots ka kenasti varre külge.
Nüüd saab ballooni uuesti täis panna. Ehk läheb kiiremini sedakord.
(23-06-2009, 00:39 AM)motamees Kirjutas: ...Juba mingi aeg tagasi mõtlesin kaasfoorumlase Janka jutu peale, et voodi põhi peaks olema "õhuline". Paika pannes unustasin selle sootuks. Ei hakanud ka eraldi selle pärast põhja ära võtma. Nagunii tuleb kunagi seda teha. Nüüd oligi paras aeg Janka õpetuse järgi käituda. ...Ja nüüd sai ka gaasiballooni poolse voodi sõelapõhjaks teha.