17-11-2009, 13:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2009, 13:10 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(16-11-2009, 23:11 PM)Tegelane5 Kirjutas: Hiina lähedases riigis, kui avastas et mägedes levinuimad autod olid hoopis Audi 100dTegelane, ma jätsin "igaks juhuks" just täpselt selle võrdluse "uueks Ladaks" toomata ja kirjutasin "jne", sest Eesti "audipedede" ringkond on kõige lärmakam ja margi"truum". Nende jaoks on olemas ainult Audi ja kõik muu on pask ruudus.Põhjendus olla et Hiinast odavad varuosad saadaval
C3 ja B4 neljavedustena oleks kindlasti kõva avaldus, tegelikult C3Avant FWD on ju päris arvestatav "offroader" ja mis peamine - absoluutselt pommikindel. Pommikindlus ongi hädavajalik omadus Venemaa uutelegi autodele. Alfaga pole seal ju midagi peale hakata...
Mis puudutab RHD piluplönne, siis neid veetakse kaug-idast Vladivastokist mööda maad ka Moskvasse/Piiterisse, sest need autod on sigaodavad. Eks meilgi viskab sisse Briti saartelt pärit masinaid, mis ei maksagi "mitte midagi" aga meil ei saa nendega legaalselt ARKs arvele ja sõita. Järgmine samasugune aga LHD maksab 55K! Samas pidi olema tegelikult venelastel nende RHD-pilukatega palju peavalu, sest eurojupid tihtipeale ei sobi. Samas on ju Venemaa margiesindused siiski Euroopa mõjupiirkonnas. Ei tunne küll Venemaa seaduseid (ja ei tahagi teada
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
Mis aga neid perifeeriaid puudutab: minu M-B W124 2,0 4-man. läks ka kuhugi lähis-idasse. Sinu kirjeldatud ja lisaks ka siis need pool-hommikumaad vajavadki just sedasorti masinaid. Ja Venemaa ei erine nende arengutasemest just palju... ning "guliibineid" leidub kõikjal! vaatad mõnda reisisaadet ja "ahhujeitad", mida kõike kokku ei tehta
![Toungue Toungue](https://forum.automoto.ee/images/smilies/tongue.gif)