17-11-2009, 16:07 PM
Kui üle on, siis võin ju proovida luuki vahetada, kuigi ma kahtlustan, et vee mittepidamine tuleneb eeskätt kaksikkumerast katuseprofiilist ja sellega sobimatust luugi kujust.
Karpa teemadega olen tuhninud tqhq foorumis ja igasugu välismaistes kohtades, kuigi asi pisut takerdub (erialase) keeleprobleemi taha. Olulisemad asjad, mis ma siiani leidnud olen:
http://www.cadillac.pri.ee/67/QJet_troubleshoot.pdf
http://www.tocmp.com/manuals/Carbs/Roche.../index.htm
Sealt olen välja lugenud, et stock mootorile (vähemalt sellise mahuga) läheb stock karpa läbilaskevõimest hoolimata.
Paraku on elukorraldus hetkel selline, et bussi näppima saan heal juhul mõneks tunniks nädalavahetusel.
Karpa juures ongi järgnevaks tegevuseks uuesti maha monteerimine, uuesti põhjalik pesu ning alumisel küljel asuvate õhukanalite/düüside kontroll veendumaks, et ma isetehtud tihendiga mõnda kanalit kinni ei matnud. Lisaks kontrollin "power piston"-i (omakeelset vastet pakkuda tõesti ei oska) korrasolekut ning võrdlen vana karpa nõelte mõõte praegusega.
Karpa teemadega olen tuhninud tqhq foorumis ja igasugu välismaistes kohtades, kuigi asi pisut takerdub (erialase) keeleprobleemi taha. Olulisemad asjad, mis ma siiani leidnud olen:
http://www.cadillac.pri.ee/67/QJet_troubleshoot.pdf
http://www.tocmp.com/manuals/Carbs/Roche.../index.htm
Sealt olen välja lugenud, et stock mootorile (vähemalt sellise mahuga) läheb stock karpa läbilaskevõimest hoolimata.
Paraku on elukorraldus hetkel selline, et bussi näppima saan heal juhul mõneks tunniks nädalavahetusel.
Karpa juures ongi järgnevaks tegevuseks uuesti maha monteerimine, uuesti põhjalik pesu ning alumisel küljel asuvate õhukanalite/düüside kontroll veendumaks, et ma isetehtud tihendiga mõnda kanalit kinni ei matnud. Lisaks kontrollin "power piston"-i (omakeelset vastet pakkuda tõesti ei oska) korrasolekut ning võrdlen vana karpa nõelte mõõte praegusega.