20-11-2009, 10:56 AM
(19-11-2009, 19:48 PM)nustu826 Kirjutas:(19-11-2009, 19:34 PM)renee Kirjutas: Pole kuulnud et keegi neid tasakaalustaks ise sõidan sama moodi laperdava esi rattaga, lootes et leian sirge rehvi.
Muidugi võib viga olla ka trummlis aga ei viitsi külmal ajal (sooja karaazi puudumisel) süveneda.
Trummel vast ei mängi rolli. Tegemist siiski ikka sellega, et rehv ja ka velg on ühe koha pealt raskem kui teise koha pealt. Täiesti 0 kaaluga rehvi on vast peaaegu võimatu leida. Põlve otsas aga ei usu et nii suurt ratast kaaluda saaks.
Ladal sai vanasti nii, et oli abinõu(rattarumm koos laagriga raami peal). selle kinnitasid kruustangide vms. asja vahele, ratta panid külge ja siis tõmbasid ringi. Raskem koht vajus seismajäädes allapoole ja ülespoole lõid raskuse. Aga mis tähendab et ei ole vastavaid raskusi? Mis spets velg see gaz-i oma siis on?
Oi kuidas mulle meeldivad arvajad

Ei tea ise midagi aga ARVAKS, TARGUTAKS, ÕPETAKS ...
Seda suurt rattakolakat ongi kõige lihtsam auto küljes just kirjeldatud viisil tasakaalustada, iseenesest võiks seda ka väikeste autode puhul teha aga arvestades kettaspiduritega kaasnevat nu**i, on lihtsam ratas pinki panna.
Autosid on tehtud hea jupike üle 100 aasta ja digipinke millega rattaid paika panna on alles siin "krooniajal" nähtud-kasutatud, 50 aastat enne seda pandi ka rattad tasakaalu.
Dad.