gaz 52-03 1989
#3

(22-11-2009, 16:16 PM)mosseomanik Kirjutas:  Algul vilistas geneka rihm ainult kõrgrtel pööretel, aga alates Türilt kogu aeg, niiet polnud just kõige vaiksem sõit.

Pingutamine peaks imelihtne olema. Kui ikka vilistab, siis kontrolli, et rihm soone põhjas ei jookseks, kui õieti mäletan, siis sama rihm ajas ka ventikat ja veepumpa, vilistaval rihmal pikka pidu ei ole ja kui läheb, oled teeservas.

(22-11-2009, 16:16 PM)mosseomanik Kirjutas:  Käigukastiga pean veel harjuma, kui 3 ja 4 käik saan normaalselt vahetatud, siis teise käigu sisse panek on ikka pikaajaline protsess ja alati, kas suurema või väiksema raginaga.

Oskad Sa vahesiduri/gaasiga käike vahetada? 1. ja 2. käik on sünkronisaatoriteta, 1.->2. vahetamiseks: käik välja-gaas lahti-kiirelt korraks sidur üles-alla, käik sisse. 3.->2. Alla vahetamiseks sama, aga siduri üleslaskmise momendiks täpselt nii palju gaasi, kui 2. käiguga sõitmiseks vaja oleks. (tegelikult on GAZ kastil 1.->2. vahetamiseks hea nipp, aga harjutamise asi, 1.ga imevähe hoogu ja hooga otse 2., aga tõesti NATUKESE hooga). Kui vahegaasi ja siduriga käiguvahetus selge, siis on võimalik ka (erandolukorras) ilma sidurita käike vahetada.

(22-11-2009, 16:16 PM)mosseomanik Kirjutas:  Nüüd ka väikesest problemist, nimelt sidur ei lase libistada, sellised värinad käivad kerest läbi,et jube,

Mootori külgedel on üks (või oli kaks?) pikk pinguti/stabikas, üks ots raami, teine mootori küljes. Kontrolli, et korralikult pingutatud oleks, muidu laseb mootoril patjadel väänduda ja hakkabki hüppama. Mootoripadjad on ikka kinni? Pikkade mootorite viga.

Kindlasti ära koonerda õliga, mingi kaasaegne paksem õli sisse. (ligasugu Lada-Avtooli-Kamazi õlidest hoia eemale kui saadan kirikust). Selle mootori saalede vastupidavus on kurikuulus, Vene Autooliga sõites ei kestnud kapitaalremondist tulnud mootor tavaliselt esimese õlivahetuseni, kepsusaaled esimesena, raamid kohe järel. Kui esimese koputuse peale kohe seisma jätta, siis pääseb saalede vahetusega, muidu on Sad .
Kunagi kohtusin kapitaali mootoriga, millele iseseisvuse alul Neste õli ($$$) toodi. Kestis ja jäi kestma. Siin foorumis on kuskil isegi natuke knõu-haud olemas, kuidas vastupidavust pikendada ja millega asendada.

edu ja kannatust,
hulgus


Vasta


Sõnumeid selles teemas
gaz 52-03 1989 - Autor: mosseomanik - 22-11-2009, 16:16 PM
RE: gaz 52-03 1989 - Autor: 2715 - 22-11-2009, 18:20 PM
RE: gaz 52-03 1989 - Autor: hulgus - 22-11-2009, 19:17 PM
RE: gaz 52-03 1989 - Autor: mosseomanik - 24-11-2009, 23:42 PM
RE: gaz 52-03 1989 - Autor: aavu - 25-11-2009, 17:51 PM
RE: gaz 52-03 1989 - Autor: mosseomanik - 15-04-2010, 19:38 PM
RE: gaz 52-03 1989 - Autor: Huck - 06-07-2010, 16:41 PM
RE: gaz 52-03 1989 - Autor: aavu - 06-07-2010, 19:05 PM
RE: gaz 52-03 1989 - Autor: 2715 - 06-07-2010, 22:26 PM
RE: gaz 52-03 1989 - Autor: Inc1 - 09-07-2010, 20:39 PM
RE: gaz 52-03 1989 - Autor: Huck - 12-07-2010, 12:43 PM
RE: gaz 52-03 1989 - Autor: mosseomanik - 17-07-2010, 20:07 PM
RE: gaz 52-03 1989 - Autor: hulgus - 17-07-2010, 23:28 PM
RE: gaz 52-03 1989 - Autor: Janka - 18-07-2010, 01:21 AM
RE: gaz 52-03 1989 - Autor: hulgus - 21-07-2010, 23:50 PM
RE: gaz 52-03 1989 - Autor: aavu - 22-07-2010, 09:49 AM
RE: gaz 52-03 1989 - Autor: zazik - 22-07-2010, 23:21 PM
RE: gaz 52-03 1989 - Autor: aavu - 23-07-2010, 09:39 AM
RE: gaz 52-03 1989 - Autor: koterman - 14-10-2010, 10:50 AM
RE: gaz 52-03 1989 - Autor: hulgus - 14-10-2010, 23:17 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne