25-11-2009, 10:46 AM
Karburaatori juures on tähtis, et tal kõik liitepinnad sirged oleks. Aja jooksul võivad kaaned/detailid pingete tõttu pisut kõverduda ja siis tekivad sisemised lekked ning reguleerimine osutub võimatuks (segukruvi ei mõika). Mõned karburaatorid on tuntud selle probleemi poolest (ingl keeles warping). Lahendus on sileda pinna (peegel nt) peal peene liivapaberiga lihvimisest (ingl keeles lapping). Kõigepealt veendu, et sul seda probleemi poleks. Teiseks kuluvaks kohaks on seguklapi (butterfly valve) võll. Liigne lõtk on kurjast. Edasi nõelklapp peab korras olema. Segukruvi koonusots peab korras olema, sinna võib tekkida rant kui liiga tugevalt sisse on keeratud. Loomulikult tihendid peavad korras olema ning auke mitte katma, see on sul õige lähenemine.
Jõudu!
Jõudu!