Moskva M1A 1956a.
#2

Pilte vaadates tekkis kaks küsimust:

- Kas 1956.a. Moskval olidki sadulavedrud värvitud? Minu 1948.a. isendil (säilinud enamjaolt tehasevärvis) olid nad igatahes kroomi all.

- Kas tagatule korpus (täpsemalt - hajutiklaas selles) on õige, st sellise sileda helkurklaasiga? Minu omal oli piki-püst-triibuline pleksiklaasist hajuti, mis helkurina ei töötanud (identne IÞ-350 vastava hajutiga). Sellestsinasest helkurklaasist on ta läbimõõdus veidi väiksem, seega peaks ka plekk-korpused olema siiski erinevad?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme avatud K,N,R,L,P 11-18
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Moskva M1A 1956a. - Autor: libek - 25-11-2009, 12:47 PM
RE: Moskva 1956a. - Autor: valdo - 25-11-2009, 17:08 PM
RE: Moskva 1956a. - Autor: kopraonu - 25-11-2009, 17:31 PM
RE: Moskva 1956a. - Autor: karpaadid - 25-11-2009, 19:12 PM
RE: Moskva 1956a. - Autor: Armex - 26-11-2009, 09:33 AM
RE: Moskva 1956a. - Autor: kass - 26-11-2009, 11:33 AM
RE: Moskva 1956a. - Autor: valdo - 26-11-2009, 12:00 PM
RE: Moskva 1956a. - Autor: Ostap Bender - 26-11-2009, 13:20 PM
RE: Moskva 1956a. - Autor: libek - 26-11-2009, 14:39 PM
RE: Moskva 1956a. - Autor: valdo - 26-11-2009, 15:21 PM
RE: Moskva 1956a. - Autor: Ostap Bender - 26-11-2009, 15:37 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne