25-11-2009, 17:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-11-2009, 17:09 PM ja muutjaks oli valdo.)
Pilte vaadates tekkis kaks küsimust:
- Kas 1956.a. Moskval olidki sadulavedrud värvitud? Minu 1948.a. isendil (säilinud enamjaolt tehasevärvis) olid nad igatahes kroomi all.
- Kas tagatule korpus (täpsemalt - hajutiklaas selles) on õige, st sellise sileda helkurklaasiga? Minu omal oli piki-püst-triibuline pleksiklaasist hajuti, mis helkurina ei töötanud (identne IÞ-350 vastava hajutiga). Sellestsinasest helkurklaasist on ta läbimõõdus veidi väiksem, seega peaks ka plekk-korpused olema siiski erinevad?
- Kas 1956.a. Moskval olidki sadulavedrud värvitud? Minu 1948.a. isendil (säilinud enamjaolt tehasevärvis) olid nad igatahes kroomi all.
- Kas tagatule korpus (täpsemalt - hajutiklaas selles) on õige, st sellise sileda helkurklaasiga? Minu omal oli piki-püst-triibuline pleksiklaasist hajuti, mis helkurina ei töötanud (identne IÞ-350 vastava hajutiga). Sellestsinasest helkurklaasist on ta läbimõõdus veidi väiksem, seega peaks ka plekk-korpused olema siiski erinevad?
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18