Moskva M1A 1956a.
#6

On jäänud mulje, et Minski tehasel oli ikkagi vildi ja sindrinahkne sadul, seda ka M1M-l edasi. Ka teema autor mainis (kes vaevus lugema), et sadul on vahetatud ja el. süsteem ümber tehtud.
Tagatulega selline lugu, et kui eraldi helkur, siis peaks loogika järgi ikkagi olema vanatüübi plast"klaasiga" tuli. Vaatasin käeulatuses olevaid 2 uuema tüübi tagatuld, pole GOST-i kummalgi peal, näeks mingit aastaarvu.
K125-l kroomi oli, ka need määrdeniplid, mida Armex mainis, samas vähemalt osa K125 olid värvitud esihargi- ja sadulavedrudega.
Muidugi võidi teha Minskis ka kummisadulatega ja tsingitud sadulavedrudega isendeid, vaiaelda ei julge. M103 vist? oli küll kummisadulaga?. M1M kontaktipealne kaan küll juba tsingitud.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Moskva M1A 1956a. - Autor: libek - 25-11-2009, 12:47 PM
RE: Moskva 1956a. - Autor: valdo - 25-11-2009, 17:08 PM
RE: Moskva 1956a. - Autor: kopraonu - 25-11-2009, 17:31 PM
RE: Moskva 1956a. - Autor: karpaadid - 25-11-2009, 19:12 PM
RE: Moskva 1956a. - Autor: Armex - 26-11-2009, 09:33 AM
RE: Moskva 1956a. - Autor: kass - 26-11-2009, 11:33 AM
RE: Moskva 1956a. - Autor: valdo - 26-11-2009, 12:00 PM
RE: Moskva 1956a. - Autor: Ostap Bender - 26-11-2009, 13:20 PM
RE: Moskva 1956a. - Autor: libek - 26-11-2009, 14:39 PM
RE: Moskva 1956a. - Autor: valdo - 26-11-2009, 15:21 PM
RE: Moskva 1956a. - Autor: Ostap Bender - 26-11-2009, 15:37 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne