01-12-2009, 18:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2009, 18:17 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Sõber oli aastakese täpselt Sinu nõudmisi täitva ja rasket tööd tegeva kaubiku peal. Nimelt nende ülisuurte kaevandusmasinate rataste vahetamise peal (tükk kaalub 400+ kg!). Rehvid käisid käruga sabas (ja käru ikka kaalus mehemoodi, kaalu tihtipeale max.lubatud 2700) ning kuut oli täis tehnikat - täistöökoda genekast, kompressorist, keevitusest hüdrotungide ja käsitööriistadeni välja peaaegu 800 kg. Ise komplekteeris ja aluseks sai Renault Master. See oli konkurentsitult kõige odavam alusvanker ja suutis sellises lastis rahulikult sõita. Mersu eest olevat tahetud nii arutult palju, vaat et saad 2 Masterit.
6. käik tuli siis maanteel muidugi ära unustada aga 5+ tonni kogukaalu pole ka just vähe. Nõrk koht oli väline iluplastik, mis kippus küljest ära kukkuma. Muu osa kestis vägagi hästi. Sõber jõudis sõita aastaga 55K läbi, siis loobus loomatööst. 600 kilo rehve tõsta on kraana tegevus... Samas ei olevat koormatud Master kaevanduste ja liivakarjääride olematutele teedele kinni jäänud. Kinni jäime hoopis minu rannas siledale märjale murule tühja masinaga
Teinegi sõber uhab Masteriga aga neil reklaamiasjad ja palju see valguskastide hunnik ning alumiiniumredel ikka kaalub. Pole ka häda midagi. Mõlemad mehed sellised suured ja tursked, 185 ja 100+ kilo, väga mugav pidi olema ka pikka maad sõita. Rekumehe töökaaslane ongi selline 190 ja pealegi. Ise sõitnud nendega vaid siin Eestis ja tühjana, päris head kuudid olid.
6. käik tuli siis maanteel muidugi ära unustada aga 5+ tonni kogukaalu pole ka just vähe. Nõrk koht oli väline iluplastik, mis kippus küljest ära kukkuma. Muu osa kestis vägagi hästi. Sõber jõudis sõita aastaga 55K läbi, siis loobus loomatööst. 600 kilo rehve tõsta on kraana tegevus... Samas ei olevat koormatud Master kaevanduste ja liivakarjääride olematutele teedele kinni jäänud. Kinni jäime hoopis minu rannas siledale märjale murule tühja masinaga

Teinegi sõber uhab Masteriga aga neil reklaamiasjad ja palju see valguskastide hunnik ning alumiiniumredel ikka kaalub. Pole ka häda midagi. Mõlemad mehed sellised suured ja tursked, 185 ja 100+ kilo, väga mugav pidi olema ka pikka maad sõita. Rekumehe töökaaslane ongi selline 190 ja pealegi. Ise sõitnud nendega vaid siin Eestis ja tühjana, päris head kuudid olid.