03-12-2009, 22:06 PM
Nuia tehases tehti UAZ kastiversioonist täismetallkerega buss. Eritilahe oli see, et kabiini tagasein lõigati maha, tagaseina keskmine osa lõigati välja ja saadud raam läks kongi tagaseinaks. Ei pidanud vaeva nägema nurkade ega servadega, kõik tehase värk. Auku sai panna siis tagumised uksed. Käisin sealt bussi toomas kusagil 80-ndatel, päev otsa sai köögipoolt vaadatud. Seal oli mingi liini moodi asi isegi. Et ühest otsast kastikas sisse ja teiselt poolt kong välja. Lahe oli vaadata, et kui tööpäev lõppes, jäeti liin kõrvale, uksed läksid lahti ja igasugu muud kereremonti tahtvad aparaadid lükati sise. Nägin seal, kuidas TA leivaautol hakati plekke vahetama, kõrval oli paz buss sama murega. Miks ma terve päeva seal pidin veetma oli asi, et uuel UAZ-l ei töötanud mootoril üks silinder. Vahetasime sada küünalt ja kõik taadid olid juba halliks minemas, ki mul plahavtas, et järsku on kollektori tihend pime?
võtsid taadid kollektori maha(õnneks vana volga mootoril oli see imelihtne).Tihend oli korras aga kollektor umbes. 3 ja 4 silindri vahelt oli väljalaskekollektor valuräbu täis. Puuriti siis otsast läbi ja pärast keevitati mingi peene keevitusega auk kinni jälle ja saingi minema. See keevitatud kollektor pidas igatahes selle auto lõpuni vastu. Selline mälestus siis.
võtsid taadid kollektori maha(õnneks vana volga mootoril oli see imelihtne).Tihend oli korras aga kollektor umbes. 3 ja 4 silindri vahelt oli väljalaskekollektor valuräbu täis. Puuriti siis otsast läbi ja pärast keevitati mingi peene keevitusega auk kinni jälle ja saingi minema. See keevitatud kollektor pidas igatahes selle auto lõpuni vastu. Selline mälestus siis.