06-12-2009, 13:41 PM
Ketas pole vast õnnetus, sellega mootoreid kuumaks ka lastud. Teed mootori vasakule küljele katte, näiteks plekist, hoib kohe kapotialuse soojema, seega mootori ka.
Vanematel isenditel olid vasakul, seal kus jahutuse õhk silindrite vahelt väljub mindid eemaldatavad/lisatavad tükid (täpselt ei mäleta, millalgi ammu nägin sellist), et piirata õhuvoolu.
Sinna kummist voolikujuppide otsa võid teha torust U-kujulise aasa ja ühendad radika asemele. Tugeva töö ja sooja ilmaga jälgi õli temperatuuri ka.
Vanematel isenditel olid vasakul, seal kus jahutuse õhk silindrite vahelt väljub mindid eemaldatavad/lisatavad tükid (täpselt ei mäleta, millalgi ammu nägin sellist), et piirata õhuvoolu.
Sinna kummist voolikujuppide otsa võid teha torust U-kujulise aasa ja ühendad radika asemele. Tugeva töö ja sooja ilmaga jälgi õli temperatuuri ka.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!