09-12-2009, 18:49 PM
(09-12-2009, 17:13 PM)DevilDeVille Kirjutas: kas tavalise xr4 kere nelivedusena tehasest pakuti?Ei tehtud, 3-window oli vaid tagaveduse XR4i kere (liskas siis Merkur), 4X4 tuli 1985 tavakerega, algselt 5-d, hiljem ka sedaan ning ka Cossud olid 3-d tavakeredel. See teebki selle 3-window kere eriti "haruldaseks". Eriti kummaline on see, et teoorias peaks 3-window kere olema jäigem (aga vist ka raskem?) aga seda ei kasutatud minule teadaolevalt kordagi võidusõiduautode ehitamisel. Kõik tehti tavaliste suure aknaga "mullide" peale. Selline oli ka viimane ralli MM-etapi (1988 Korsika) võitnud tagaveoline Aurioli Sierra. Viimane 2wd võit üldse oli Bugalski 2 võitu 1999 RWD Xsara kit-cariga Kataloonias ja Korsikal. Vaat kui pull lugu - ei ole see sierra ega veel vähem "lagunev (X)sara" mingid erilised unistusteautod aga... Eestis ju olemas "look a like" värvitud sara ja neid pilte vaadates oli ka Bugalski auto seest päris tänavaauto nägu. 20 aasta pärast peaaegu et õige replica Talverallile.