15-12-2009, 20:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-12-2009, 20:32 PM ja muutjaks oli metsakohin.)
Kui on väga igav, siis katseta ja proovi. Üldiselt kehtib vene tehnika kohta järgmine reegel: kuni töötab talutavalt - siis ära väga palju reguleeri ja remondi.
Mootori temperatuur on ikka otseses sõltuvuses koormusest. Eks ta soojaks ikka läks, aga õhkjahutusega mootori temperatuuri hoida/säilitada on natuke raskem, kui vedelikjahutusega mootoril. Nimelt on mootor ise kergem, puudub vedelik, kogu mass tunduvalt väiksem, temperatuur süsteemis reageerib väga kiiresti põlemisele või selle puudumisele silindrites.
Mootori temperatuur on ikka otseses sõltuvuses koormusest. Eks ta soojaks ikka läks, aga õhkjahutusega mootori temperatuuri hoida/säilitada on natuke raskem, kui vedelikjahutusega mootoril. Nimelt on mootor ise kergem, puudub vedelik, kogu mass tunduvalt väiksem, temperatuur süsteemis reageerib väga kiiresti põlemisele või selle puudumisele silindrites.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!