16-12-2009, 03:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2009, 03:38 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Pange tähele, esimeses postituses on toimunud lisandused! Olemas laekur koos kontonumbriga. Tähtaega veel ei pane aga viimase nädalani ka ei venita.
Ahjah, rada on suures piires ka olemas aga võib juhtuda, et päeva teist poolt tuleb veel natuke ümber sõita. Päeva esimene pool on lühem aga raskemate teedega ja madalama keskmsie kiirusega u. 160 km, teine pool kohati kergemate teede ja sinna 50-kanti ulatuva keskmisega hetkel 195 km! Kokku seega 355 km, mida natuke ikka on
Teine pool sõltub lisakatsete toimumisest, kuid seekord püüame asju teha pisut statsionaarsematel radadel. Tuleb jälle kuni 4 lisakatset, nendest lõunane saab olema jälle vigursõit asustatud punktis
Aga kindel on ka see, et kella peab see aasta rohkem vaatama ja sellest ka kinni pidama. See juba Juhendiga kunagi kaugemas tulevikus. Ja praegune "hea tee" võib veebruaris tähendada mida iganes... Aga tuleb tunnistada, et esimest korda julgen öelda: Eesti kruusakattega kõrvalteed on korras! Uskumatu, höövlid olid mitmel pool peal. Tuttavaid teid Talverallidelt on ülivähe, mõni lõiguke ja needki enamuses teistpidi, kui kunagi aastate eest.
Ahjah, rada on suures piires ka olemas aga võib juhtuda, et päeva teist poolt tuleb veel natuke ümber sõita. Päeva esimene pool on lühem aga raskemate teedega ja madalama keskmsie kiirusega u. 160 km, teine pool kohati kergemate teede ja sinna 50-kanti ulatuva keskmisega hetkel 195 km! Kokku seega 355 km, mida natuke ikka on


Aga kindel on ka see, et kella peab see aasta rohkem vaatama ja sellest ka kinni pidama. See juba Juhendiga kunagi kaugemas tulevikus. Ja praegune "hea tee" võib veebruaris tähendada mida iganes... Aga tuleb tunnistada, et esimest korda julgen öelda: Eesti kruusakattega kõrvalteed on korras! Uskumatu, höövlid olid mitmel pool peal. Tuttavaid teid Talverallidelt on ülivähe, mõni lõiguke ja needki enamuses teistpidi, kui kunagi aastate eest.