16-12-2009, 12:37 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2009, 12:38 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
(16-12-2009, 01:30 AM)Tambets Kirjutas: Sõnastame siis küsimuse ka:ei pretendeeri üldisele tõele, aga enda jaoks olen lahti mõtestanud nii, et kasutada tuleb küünlaid, mis on ette nähtud (parameetrina lisaks mõõtudele ka materjalid ehk küünla "külmus"). Eelistatult mitme elektroodiga - pikendab küünla eluiga, kuna säde on korraga vaid ühel elektroodil ning selle kuludes siirdub mõnele teisele. Kallimatel lubatakse kõikvõimalikke (katte-)kihte jne - vast pikendavad need tõesti eluiga (nagu lubatakse), aga kas hinnavahele (mis on eeldatavasti ikka ka tootmiseks kulutatud energia ekvivalent) vastavalt, julgeks kahelda...
Mille järgi ostate teie oma igapäevaliikurile süüteküünlad?
funktsionaalselt poolt on ju säde säde ning see, mis materjalide vahel ning mis kujuga ta on (mäletan aastate tagant reklaampilte, kus miski küünal väideti paremini sädelevat), ei puhu pilli. Põlemine toimub hirmkiirelt (frondi levimine <2000m/s, mis loetakse plahvatuse ehk detonatsiooni piiriks) - kas segu süüdatakse pool mm laiemalt või mitte, pole oluline: pigem on oluline, et ta õigel ajal süüdataks. Siinkohal oleks muidu huvitav teada, kas Alfa Romeo TwinSpark motod ka 1küünal/silinder töötama soostuvad ning kas taoline rezhiim nt võimsuse kahanemises väljendub?
"dogmade" kummutamine on teretulnud

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"