16-12-2009, 20:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2009, 21:01 PM ja muutjaks oli Necro.)
Sellise külmaga pole mõni ime et sa teda käima ei saa. Ma ei saanud teda juba siis käima kui ainult paar miinuskraadi oli. Käigud ei tahtnud üldse sisse lülituda, alguses vähemalt mitte. Õli oli lihtsalt nii lörts - ma arvan. Lõpuks kui mootor soojemaks käis, siis lülitusid ilusti. Redukdoritesse ja käigukasti käib üks ja sama õli muidugi. Isa midagi kevadel valas sinna mingit õli, aga ei mäleta millist. Ma arvan, et sinna läheb vast mõni MT3-i õli. Aga ma võin vabalt eksida. Ma pole ühtegi korda seda lugenud mitu korda ma teda käima tõmban. Tavaliselt ma vannun hästi palju ja vahin koerale lolli näoga otsa
.
Ventika ribid kinni ei tohiks kindlasti olla. Mul on nad koguaeg täiesti lahti. See ei tohiks küll lugeda, kui külm väljas on. Mul läks ta ükskord käima, karpa oli kütusepumba poolses asendis ja nii, kui keskele tõmbasin, siis natuke turtsus ja suri välja. Tavaliselt siis ta just hakkab ilusti töötama. Ma plaanin kunagi enda omale uue karpa panna. Aga peab ennem kuskilt otsima K-16 karbuss käib sinna. MT3- käivitusmootori oma pidavat ka sinna koos oma õhupuhastiga sobima, aga gaas tahtis sel juhul natuke timmimist.
See, et ta sul pärast kahte tundi välja sureb, või turtsuma hakkab, on võibolla sellest, et küte hakkab otsa saama
.
Võib ka karpa viga olla.

Ventika ribid kinni ei tohiks kindlasti olla. Mul on nad koguaeg täiesti lahti. See ei tohiks küll lugeda, kui külm väljas on. Mul läks ta ükskord käima, karpa oli kütusepumba poolses asendis ja nii, kui keskele tõmbasin, siis natuke turtsus ja suri välja. Tavaliselt siis ta just hakkab ilusti töötama. Ma plaanin kunagi enda omale uue karpa panna. Aga peab ennem kuskilt otsima K-16 karbuss käib sinna. MT3- käivitusmootori oma pidavat ka sinna koos oma õhupuhastiga sobima, aga gaas tahtis sel juhul natuke timmimist.
See, et ta sul pärast kahte tundi välja sureb, või turtsuma hakkab, on võibolla sellest, et küte hakkab otsa saama

Võib ka karpa viga olla.