16-12-2009, 22:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-12-2009, 22:12 PM ja muutjaks oli Armex.)
Esimestel Turistidel oli väike sumps ja riistakast poritiival(pärast r.kast sadula all),bensupaak toetus raamile(hiljemkinnitus vitstega kapoti plekile jakapoti ülesse töstes on ka paak uurakil),käivitusvänt liigendita,esi kereplekil puudus ribidega ava helisignaali ees.Turukoti konks ja kapoti lukusti käepidemega oli AL-ist(hiljem raud-plekk),esi rummul ka nuudid sobib seega ka taha,(järgmistel mudelitel ei olnud nuute)Karboraator K-28g(sama mis Tuulal).tagaumini veohammasrata kaitse Al(pärastpoole plastik).Veel mootor oli T-200?,tähte pean minema vaatama kas oli M või T ei mäleta.Tuli veel meelde suunatule võrud kroom,hiljem jälle plastm.Spido heleda põhjaga,seier pikk terava otsaga.
Neid asju tean kuna ostsin 1970-ndal poest uue Turisti,on ka olemas järgmine pika summutiga isend,muide vanal on palju ilusam hääl ja ka ilusam väljanägemine.
P.S sidur tehti ka iljem paremaks,vanal kippus sidur libisema,sellega muutus ka siduri poolne mootori kaane kuju.Kindlasti jäi mõni väike muutus kahe silma vahele janeed muutused toimusid järjärgult.
Tulitsat mul ei ole aga soovin soetada.
väike-tom kandilisi sil.päid on kahte tüüpi ja omavahel mitte vahetatavad(väljast ühesugused)
Neid asju tean kuna ostsin 1970-ndal poest uue Turisti,on ka olemas järgmine pika summutiga isend,muide vanal on palju ilusam hääl ja ka ilusam väljanägemine.
P.S sidur tehti ka iljem paremaks,vanal kippus sidur libisema,sellega muutus ka siduri poolne mootori kaane kuju.Kindlasti jäi mõni väike muutus kahe silma vahele janeed muutused toimusid järjärgult.
Tulitsat mul ei ole aga soovin soetada.
väike-tom kandilisi sil.päid on kahte tüüpi ja omavahel mitte vahetatavad(väljast ühesugused)
