16-12-2009, 23:13 PM
karburaatori juures on õhuklapi hoob, sellel 2 asendit- 0 ja 3
0-otkrõta e avatud ja 3 3akrõta e suletud.Külmaga hoida natuke 3 pool, saab rohkem pena ja vähem õhku. Ja originaalkarbuss on niivõrd lollikindel, et seda vahetama hakata- milleks? Veendu parem, et filtrid puhtad ja karbussi põhjas vett pole mis ära jäätub ja düüsid läbi puhuda- käib nagu ime
0-otkrõta e avatud ja 3 3akrõta e suletud.Külmaga hoida natuke 3 pool, saab rohkem pena ja vähem õhku. Ja originaalkarbuss on niivõrd lollikindel, et seda vahetama hakata- milleks? Veendu parem, et filtrid puhtad ja karbussi põhjas vett pole mis ära jäätub ja düüsid läbi puhuda- käib nagu ime