meesterahvaratas Riga-16 1958/59
#12

(18-12-2009, 20:55 PM)illi123 Kirjutas:  Selgem piir on just-kui esimese kettiratta kinnituse osas. 10ja 20 kinnitus keermega, 16ja26 pressitud.
Olen näinud Rigadel liiga palju "pressitud" kinnitusega, kuid vanamoodsa kodardusega (lillekesega) ketirattaid... väga hea teema, ehk Valdo teab rohkem?

10-20 ja 16-26 kindlad erinevused on minu teada raami taguots (nii seat stay kui chainstay - mis need küll eesti keeles on?) ning raami püsttorul paiknev embleem.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
meesterahvaratas Riga-16 1958/59 - Autor: valdo - 16-12-2009, 18:37 PM
RE: meesterahvaratas Riga-16 1958/59 - Autor: illi123 - 16-12-2009, 22:12 PM
RE: meesterahvaratas Riga-16 1958/59 - Autor: valdo - 16-12-2009, 22:48 PM
RE: meesterahvaratas Riga-16 1958/59 - Autor: indrek - 17-12-2009, 01:42 AM
RE: meesterahvaratas Riga-16 1958/59 - Autor: illi123 - 17-12-2009, 19:19 PM
RE: meesterahvaratas Riga-16 1958/59 - Autor: indrek - 17-12-2009, 19:46 PM
RE: meesterahvaratas Riga-16 1958/59 - Autor: illi123 - 17-12-2009, 19:59 PM
RE: meesterahvaratas Riga-16 1958/59 - Autor: valdo - 18-12-2009, 12:00 PM
RE: meesterahvaratas Riga-16 1958/59 - Autor: krister - 18-12-2009, 11:21 AM
RE: meesterahvaratas Riga-16 1958/59 - Autor: kass - 18-12-2009, 11:28 AM
RE: meesterahvaratas Riga-16 1958/59 - Autor: illi123 - 18-12-2009, 20:55 PM
RE: meesterahvaratas Riga-16 1958/59 - Autor: indrek - 18-12-2009, 21:08 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne