21-12-2009, 18:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-12-2009, 18:59 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(21-12-2009, 17:39 PM)villu157 Kirjutas: Selle videoga on kõik öeldudMis sellega on öeldud? Et rehvid ja kaal loeb mäkke ronimisel ja üldse off-roadis peaaegu kõik? Võimsusega saavutad suure kiiruse... ja jõuad lihtalt veel sügavamasse "probleemi", mäe vallutamisel on kiirusest muidugi kasu ka. Jah, Allroad jääb KAUGELE, kui panna sinna kõrvale Niva, siis Panda 4X4 ja näiteks Jimny. Lisaks testi veel ka enne mäenõlvale jõudmist sügavama mudase kraavi ja ongi kogu ooper nende aparaatidega. Nivaga sõideti juba 70'te lõpul Vanakast üles ja alla, nagu ise taheti, suvel ja talvel
Ja paneks Audile kõrvale veel vana Subaru Justy 4X4 oma plokksillaga... või uue aja Panda Crossi sama asjaga
Jah, neil pisikestel superronijatel saab enne mootorijaks otsa, kui need kinni jäävad. 1,2 bensu-Pandaga käisid "vanad tegijad"-mehed off-road talvesõidul maasturimehi narrimas ja enamusele tegid ka ära - just lumes! Mina "piinasin" diiselPandat, paat katusel, jälle pehmes tuiskliivas. Suvisest Vanakast kunagise tõstuki liini pidi sõidavad üles välja vähesed poekorras autod. Keskelt üle nuki oli raskuseid Nivalgi aga ära ta tuli.
Mis veel: inglased testisid Audit ja XC70't võrdsetes oludes ja seal jäi just maastikul Audi kõvasti alla: tal pole Volvoga võrreldes kliirensit "ollagi" (21 cm vs 18,5cm). Ja veel üks naljakas tähelepanek sedasorti autode vallast: ainsana on ilma suure kisata rauast tugeva põhjakaitsega varustatud Panda. Seda isegi ei märgita varustuslistis, see kuulub lihtsalt normaalse maastikusuutelise auto juurde ja kliirens 16 cm on antud maast selle kaitsmeni, mitte kunstlikult suureks aetud. Kõik ülejäänud on ju meil tainast tolmukaitsmetega, k.a. moodsad "päris"maasturid. Ehk nende 4X4-aparaatide ümber jätkuks juttu kauemakski

Kaks Panda-"piinamis"-pilti, esimesel näha puhaskliirens ja ka hea kujutlusvõimega ka käimakasti alune rauast kaitse, teisel teravast rannavallist ülessõit (kuhu vähegi pikema ninaga oleks teised kinni jäänud või plastid alt minema sõitnud).
