24-12-2009, 15:14 PM
(22-12-2009, 08:48 AM)gruppen Kirjutas: Selle silindrite jahutusõhuga on ainult väikene-väikene probleem. Kui kollektori tihendid ei pea või mootor juhtub kuskilt õli/naftat lekkima siis on seal kabiinis üllatavalt hea olla. Isegi nii hea, et tunneli lõpus võib valgus paistma hakata... Nohusena ei pruugigi aru saada näiteks millal kabiinist tunnel saab. Eriti ei propageeriks sellist lahendust...
Sel juhul imestan, et kuidas need sellid, kellel mu tutvusringkonnas T-16/25/40 seeria traktorid on ja neid külmal ajal kasutavad, veel seda valgust näinud pole... Sarnase lahendusega masinaid tutvusringkonnas üle 10-ne kindlasti, päris mitu neist talvel igapäevases kasutuses ja pole veel keegi neist kurtnud ega nendega midagi juhtunud. Või on siis tõesti tegu nii hoolsate vennikestega, kel mingeid lekkeid antud piirkonnas ei esine.
Ise sõidan ühe sarnast lahendust kasutava T-25-ga päris sageli ja pole ka nagu mingit võõrast lõhna seal tajunud ega pärast sant olla olnud.
Aga see selleks.
Ise kohanud lisaks eelpool mainitutele veel kaht lahendust- paugutoru läbi kabiini veetud- toru läbib kabiinis mingit ribilist torujuppi(oletan, et tegu mingi keskkütteradika jäänustega), mille õmber õhku liigutab ventilaator.
Ühel rahakamal vanapapil oli paar talve tagasi(võibolla ka praegu- pole masinat ammu näinud) T-25A-l akukasti paremal küljel/osaliselt kabiinis mingi Webasto õhusoojendi. See viimane iseenesest parim(aga konkurentsitult kalleim) lahendus minuarust.