25-12-2009, 14:58 PM
Õliga on proovitud ja võib liigitada mõtetuks ürituseks.
Esiteks soojeneb õli vähemalt 20 minutit ja -10 kraadi juures vaevalt üle 70 kraadi läheb.Kui sinna veel piisavalt suur radiaator ühendada, siis vaevalt õli üle 50 kraadi soojeneb.Veel jääb sinna radikasse õlivahetusel sisse 2-3L õli,
mida on sealt raske kätte saada.
Pole küll T-40 pidanud, kuid Saporosetsile ehitatud õliga kütteseadme mõtetuses olen veendunud.
Küll aga toimis ideaalselt summutiga kokku ehitatud soojusvaheti.
Peale käivitamist hakkas sooja tulema 30 sekundiga ja -20ga oli sees 40 kraadi
sooja peale paari kilomeetrit.
Esiteks soojeneb õli vähemalt 20 minutit ja -10 kraadi juures vaevalt üle 70 kraadi läheb.Kui sinna veel piisavalt suur radiaator ühendada, siis vaevalt õli üle 50 kraadi soojeneb.Veel jääb sinna radikasse õlivahetusel sisse 2-3L õli,
mida on sealt raske kätte saada.
Pole küll T-40 pidanud, kuid Saporosetsile ehitatud õliga kütteseadme mõtetuses olen veendunud.
Küll aga toimis ideaalselt summutiga kokku ehitatud soojusvaheti.
Peale käivitamist hakkas sooja tulema 30 sekundiga ja -20ga oli sees 40 kraadi
sooja peale paari kilomeetrit.