28-12-2009, 11:43 AM
Tervitus!
Lugesin selle pika saaga läbi ja mõtlesin siia ka vähe kirjutada. Kui eelpool mainitud varjandid on kõik läbi proovitud siis võiksid kontroll-lambiga proovida ka seda, kas kontaktid ( alas ja vasar ) on üldse omavahel isoleeritud -st. kui vasar peaks miskil tingimusel kerega massis olema siis ei ole kontaktide lahutamisest kasu kuna ahel on pidevalt suletud- endal jawal oli selline jama kord. Võta aku ja pane pluss klemmilt juhe alase külge ja siis võta kontrolllambiga juhe ja ühenda see vasara külge ja teine ots miinus aku miinus klemmiga- nüüd kontakte lahutadess peab lamp kustuma ja kontakte kokku lastes peab see süttima. Kui lamp põleb mõlemas variandis siiis ongi vasar pidevalt alasega ühenuses ja sädeme tekkimiseks vajaliku katkestust ei toimu. Ma usun ,et see nuzz võib sul ollagi kui muudel tingimustel mingi sädeme välja võlusid.
Edu ja kannatlikust
Lugesin selle pika saaga läbi ja mõtlesin siia ka vähe kirjutada. Kui eelpool mainitud varjandid on kõik läbi proovitud siis võiksid kontroll-lambiga proovida ka seda, kas kontaktid ( alas ja vasar ) on üldse omavahel isoleeritud -st. kui vasar peaks miskil tingimusel kerega massis olema siis ei ole kontaktide lahutamisest kasu kuna ahel on pidevalt suletud- endal jawal oli selline jama kord. Võta aku ja pane pluss klemmilt juhe alase külge ja siis võta kontrolllambiga juhe ja ühenda see vasara külge ja teine ots miinus aku miinus klemmiga- nüüd kontakte lahutadess peab lamp kustuma ja kontakte kokku lastes peab see süttima. Kui lamp põleb mõlemas variandis siiis ongi vasar pidevalt alasega ühenuses ja sädeme tekkimiseks vajaliku katkestust ei toimu. Ma usun ,et see nuzz võib sul ollagi kui muudel tingimustel mingi sädeme välja võlusid.
Edu ja kannatlikust