Teema on suletud

K: IÞ-49 elektrisüsteemi põhimõte?
#5

(29-12-2009, 14:28 PM)lenx Kirjutas:  Vanal Jawal on aku pluss massis kas iz-49 puhul on sama ?

Ikka Smile Miinus massis on supermoodsate (loe - 1960ndate või hilisemate) liikurite teema .

(29-12-2009, 14:28 PM)lenx Kirjutas:  Tundub ,et see must kast on suht defka verk- või oskab keegi nõu anda selle leidmise kohta?

Kirjutasin selle kohta mõned minutid tagasi -

(29-12-2009, 14:19 PM)valdo Kirjutas:  Aeg-ajalt liigub vanatehnikaturgudel [...] ja ka kuulutusekeskkondades (siinne foorum, KB, Soov jms). [...]
Kui näitad üles omapoolset aktiivsust (kuulutus siinse foorumi turuplatsis, KBs, Soovis jms), siis usun, et poole aasta või aasta jooksul selle ka kindlasti saad.

Ehk siis teiste sõnadega ümber jutustades soovitan:
A. Postitada selgelt sõnastatud ostukuulutus siinse foorumi vanatehnika turuplatsi.
B. Postitada selgelt sõnastatud ostukuulutus Kuldsesse Börsi.
C. Postitada selgelt sõnastatud ostukuulutus Soovi.

Kui pp. A, B ja C ei ole Sulle mõne kuu jooksul Sulle karpi/pooli kätte toonud, siis soovitan hakata läbi kammima vanatehnikalaatasid - mai esimesel pühapäeval Tagadi, mai viimasel nädalavahetusel Vana-Kolga, juuni esimesel pühapäeval Üksküla (Ikðkile), millalgi suvel Riia-lähedane Stopini, juulis Melliste jne...


(29-12-2009, 14:28 PM)lenx Kirjutas:  Abiks on ka muidugi pingerelee ja süütepooli margid sest antud karpi iseenesest oleks võimalik järgi teha või ma eksin?!


Karpe liigub - kordan veel, et kui sihiteadlikult ja püsivalt otsid (vt nt A, B, C...), siis selle leiad. Vormide tegemine, replika valamine jms on PALJU (loe - kümnetes kordades) kallimad kui uue karbi leidmine. Võrdluseks - sõjaeelsete DKWde karpe liigub VÄGA palju vähem ja ka neid ei ole (veel) mõtet replikana tegema hakata.

Releega (mähistega) ei juhtu suurt midagi - kui selline karbi sees on, siis tavaliselt on ta töökorras või saab tast elulooma. Kontaktide painutamine-jootmine on kodus teostatav (kui keegi nt on "kirvega" karbi sees käinud), releede kontrollimise õpetusi ringleb võrgus (ja vist oli ka Palu "piiblis", kui õieti mäletan). Süütepool on jah, vast kõige defitsiitsem ja kapriissem asi - igaks juhuks soovitan karbi/poolisoetamisel testriga (takistusemõõtjaga) pool üle kontrollida, kas kõrgepingeahel ei ole katkestuses ega lühises (massis). Kaasajal on üliodavalt (100 krooni kandis) saada imepisikesi testreid, mis mahuvad põuetaskusse...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme septembri lõpuni avatud L.P 11-18
Teema on suletud


Sõnumeid selles teemas
K: IÞ-49 elektrisüsteemi põhimõte? - Autor: lenx - 29-12-2009, 14:13 PM
RE: küsimused iz-49 suunas - Autor: valdo - 29-12-2009, 14:19 PM
RE: K: IÞ-49 elektrisüsteemi põhimõte? - Autor: lenx - 29-12-2009, 14:28 PM
RE: K: IÞ-49 elektrisüsteemi põhimõte? - Autor: indrek - 29-12-2009, 15:09 PM
RE: K: IÞ-49 elektrisüsteemi põhimõte? - Autor: valdo - 19-01-2010, 22:26 PM
RE: K: IÞ-49 elektrisüsteemi põhimõte? - Autor: valdo - 29-12-2009, 16:07 PM
RE: K: IÞ-49 elektrisüsteemi põhimõte? - Autor: lenx - 31-12-2009, 12:05 PM
RE: K: IÞ-49 elektrisüsteemi põhimõte? - Autor: valdo - 31-12-2009, 19:04 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne