30-12-2009, 15:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-12-2009, 15:09 PM ja muutjaks oli jurkman.)
Sommid ei anna Vitole armu
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/ADACin+...5235841545
Samas olen ma nüüd 5000 km Vitoga läbinud ja leian vaid kiidusõnu. Mootor on perfektne. 300 000+ läbisõit ja mingeid probleeme pole, õlitase langenud pole, mootor on oma olematu võimsuse (60kW) kohta erk ja ökonoomne (CDImaanteel 7L/100km). Valgamaal külmaga(-22C) käivitumine kohene.
Salong on mugav ja avar, istusin nädalavahetusel mersu rooli ja imestama pani, miks sellist autut luksautoks nimetatkse, istemesse vajuda oli mugav, aga rool on kõrgel, ruumi on vähe, kuidagi kitsas on.
Negatiivse pole pealt.
Lähi/kaug tuled kadusid ära -- tumbleri plastmassosa oli ära kulunud -- Vitoria tehase praak -- määret polnud.
Ventikas lakkas töötamast -- kontaktklemmid olid ära surnud -- tinutasin juhtmed otse külge.
http://www.hs.fi/autot/artikkeli/ADACin+...5235841545
Samas olen ma nüüd 5000 km Vitoga läbinud ja leian vaid kiidusõnu. Mootor on perfektne. 300 000+ läbisõit ja mingeid probleeme pole, õlitase langenud pole, mootor on oma olematu võimsuse (60kW) kohta erk ja ökonoomne (CDImaanteel 7L/100km). Valgamaal külmaga(-22C) käivitumine kohene.
Salong on mugav ja avar, istusin nädalavahetusel mersu rooli ja imestama pani, miks sellist autut luksautoks nimetatkse, istemesse vajuda oli mugav, aga rool on kõrgel, ruumi on vähe, kuidagi kitsas on.
Negatiivse pole pealt.
Lähi/kaug tuled kadusid ära -- tumbleri plastmassosa oli ära kulunud -- Vitoria tehase praak -- määret polnud.
Ventikas lakkas töötamast -- kontaktklemmid olid ära surnud -- tinutasin juhtmed otse külge.