05-01-2010, 22:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-01-2010, 22:15 PM ja muutjaks oli karpaadid.)
Tere,
Kuna viimasel ajal on veidi vaba aega olnud, sai ka Stadionile veidi tähelepanu pööratud. Kuna metallitöödeks ruumi momendil pole, sai ette võetud mootor. Esialgu kui mootor raamilt maha sai tõstetud, oli see sisuliselt igalt poolt vähemalt millimeetri paksuse kultuurikihi all. Seetõttu sai mootori lahtivõtmist mõnevõrra edasi lükatud, ootamaks, kuni tuleb meeleolu seda mudakäkki arutada. Suur oli minu üllatus ja meelehärm kui kõik see pori, muda ja erinevate okaspuude okaste kombinatsioon ei tahtnudki mootori pealt ära tulla - võib vaid arvata kui mitu aastat see mootor on kultuurikihi all seisnud. Pärast seda kui mitmes puhastusaine purk oli otsa lõppenud, sai ka enam-vähem mootorit meenutav tulemus, kuigi küürimist veel jagub. Silinder ja silindripea on veidi oksüdeerunud ning meeldiva tulemuse saamiseks ilmselt lihtsalt puhastusest ei piisa.
Traditsiooniliselt oli mootoris sees vaid tilk õli. Sellegipoolest oli mootor seest heas korras ning lõtkudeta. Silindri peegelpind kahjustusteta ning kolb ka soonteta, kuigi tahmane ja nõgine, mis on vene õlide peal sõitnud masinatel tavaline.
![[Pilt: 063484163c6e6f.jpg]](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/253/468/063484163c6e6f.jpg)
![[Pilt: 0634842477e172.jpg]](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/253/468/0634842477e172.jpg)
Ahjaa, kuna minu Stadion ei kanna Jawa mootorit, ei ole sellel ka Jawaga midagi pistmist nagu foorumlane mellpoiss juba varem mainis, seega sai pealkirja ja esimese postituse sisu veidi muudetud.
Kuna viimasel ajal on veidi vaba aega olnud, sai ka Stadionile veidi tähelepanu pööratud. Kuna metallitöödeks ruumi momendil pole, sai ette võetud mootor. Esialgu kui mootor raamilt maha sai tõstetud, oli see sisuliselt igalt poolt vähemalt millimeetri paksuse kultuurikihi all. Seetõttu sai mootori lahtivõtmist mõnevõrra edasi lükatud, ootamaks, kuni tuleb meeleolu seda mudakäkki arutada. Suur oli minu üllatus ja meelehärm kui kõik see pori, muda ja erinevate okaspuude okaste kombinatsioon ei tahtnudki mootori pealt ära tulla - võib vaid arvata kui mitu aastat see mootor on kultuurikihi all seisnud. Pärast seda kui mitmes puhastusaine purk oli otsa lõppenud, sai ka enam-vähem mootorit meenutav tulemus, kuigi küürimist veel jagub. Silinder ja silindripea on veidi oksüdeerunud ning meeldiva tulemuse saamiseks ilmselt lihtsalt puhastusest ei piisa.
Traditsiooniliselt oli mootoris sees vaid tilk õli. Sellegipoolest oli mootor seest heas korras ning lõtkudeta. Silindri peegelpind kahjustusteta ning kolb ka soonteta, kuigi tahmane ja nõgine, mis on vene õlide peal sõitnud masinatel tavaline.
![[Pilt: 063484163c6e6f.jpg]](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/253/468/063484163c6e6f.jpg)
![[Pilt: 0634842477e172.jpg]](http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/253/468/0634842477e172.jpg)
Ahjaa, kuna minu Stadion ei kanna Jawa mootorit, ei ole sellel ka Jawaga midagi pistmist nagu foorumlane mellpoiss juba varem mainis, seega sai pealkirja ja esimese postituse sisu veidi muudetud.