07-01-2010, 12:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-01-2010, 12:24 PM ja muutjaks oli gruppen.)
Seesamune, et mul paagil ülevalt poolt ka värvi maas ja roostet peal/väljas aga seal nagu seda imelikku kihti pole. Juhul kui ma nüüd peaksin ka oma "laohoonesse" sisse saama veel kuidagi moodi siis ma mõtlesin korra kuskilt ülevalt värvi maha võtta prooviks. Alustuseks üritaks lahustiga (plaan, mis ilmselt kukub kolinal läbi) ja seejärel teisiti. See ei ole võimalik, et see imelik kiht ongi ainult paagi all ja mingi korrosiooni vastane ollus? A la, et kui paak läbi roostetab ajapikku seestpoolt siis kohe lekkima ei hakka.. Või olen ma liiga rikutud
? Minu meelest see ollus on üpris pehme oma olemuselt. Kuna minu paagil ka midagi nagu õieti säilitada kaunistustest vmt. ei ole siis ma mõtlen, et mul on kõige lihtsam "vaadata mis seal all on" 
Põhimõtteliselt küll, sellist triipu ja kihti kroomima hakata või nende kõigi kooseksisteerimine sellejärgselt oleks ilmvõimatu. Ja paaki sellega siluda, altpoolt nagu pahtlina, ma ei tea - poleks rentaabel
Küsimus jääb õhku.
Esihark on mul nii puusalt tulistades järgmine mudel küll, tähendab tundub (sic!
), et uuem mudel. Pärast haavlit jääb selline? Millegagi mökerdama üle ei pea, ei hakka rebaseks minema?
Wedro on vägev! Osandamise järgsed pildid andsid paar ideed - nendest lähemalt kunagi hiljem
Oi kurat kui ilgetmoodi kaval ma olen
Kas ei või olla, et see ebamäärane kiht paagi alumisel küljel on seoses sellega, et paaki altpoolt on oluliselt rohkem mätsitud, olgu see siis joodis või keevis? Nii alt "tunneli" õmblused kui ka tegelikult ju neli kinnituskõrva? Pärast mökerdati see kiht peale, et vältida või takistada korrosiooni teket niivõrd palju töötlemist näinud paagi osale?


Põhimõtteliselt küll, sellist triipu ja kihti kroomima hakata või nende kõigi kooseksisteerimine sellejärgselt oleks ilmvõimatu. Ja paaki sellega siluda, altpoolt nagu pahtlina, ma ei tea - poleks rentaabel

Küsimus jääb õhku.
Esihark on mul nii puusalt tulistades järgmine mudel küll, tähendab tundub (sic!

Wedro on vägev! Osandamise järgsed pildid andsid paar ideed - nendest lähemalt kunagi hiljem

Oi kurat kui ilgetmoodi kaval ma olen

Kas ei või olla, et see ebamäärane kiht paagi alumisel küljel on seoses sellega, et paaki altpoolt on oluliselt rohkem mätsitud, olgu see siis joodis või keevis? Nii alt "tunneli" õmblused kui ka tegelikult ju neli kinnituskõrva? Pärast mökerdati see kiht peale, et vältida või takistada korrosiooni teket niivõrd palju töötlemist näinud paagi osale?