08-01-2010, 15:22 PM
see on seesama isend mis pildil, seega ninal on paak. Aga vahetasin manseti ära käsipumpsil ja kütte saan üles. Asja miinus on, et peale pooletunnist käimist sureb ikka ära. Enne kui nüüd vabatahtlikult seisma jätsin kontrollisin uuesti. Mootor oli käinud pisut alla poole tunni ja filtri õhutuskraanist enam kütet ei tulnud, kuigi see lõunatehase imetegu veel käis iseendast a no ju oleks kohe ka surema hakanud.
Küsimus laiale ringile veel, et kas kasututud korralikke mootoriblokke ka liikvel on veel? Ostsin ta peale mootori kokkuküpsetamist kus miski teeneline kopamees oli seni tööd rabanud kuni vesi väljas ja mootor koos ja siis oli tark muidugi külma vett otsa valanud. eelmine omanik oli hülsitihendid väidetavalt ära vahetanud ja ka plokiaane tihendi ja kui mina ta kätte sain võtsin ka mootori korra lahti kuna otsisin kolinat mille põhjus oli lahtine keps. Aga probleem selles, et kui ära sai tehtud siis hoidis suvi otsa ilusti jahutusvedeliku ja õli taset (panin veele ka novastopi sisse) aga nüüd ilmnes, et jälle on emulsioon karteris. sumbutaja on ka kogu aeg tatine olnud muidugi
Küsimus laiale ringile veel, et kas kasututud korralikke mootoriblokke ka liikvel on veel? Ostsin ta peale mootori kokkuküpsetamist kus miski teeneline kopamees oli seni tööd rabanud kuni vesi väljas ja mootor koos ja siis oli tark muidugi külma vett otsa valanud. eelmine omanik oli hülsitihendid väidetavalt ära vahetanud ja ka plokiaane tihendi ja kui mina ta kätte sain võtsin ka mootori korra lahti kuna otsisin kolinat mille põhjus oli lahtine keps. Aga probleem selles, et kui ära sai tehtud siis hoidis suvi otsa ilusti jahutusvedeliku ja õli taset (panin veele ka novastopi sisse) aga nüüd ilmnes, et jälle on emulsioon karteris. sumbutaja on ka kogu aeg tatine olnud muidugi