08-01-2010, 22:55 PM
(07-01-2010, 19:43 PM)Kevin68 Kirjutas: T-30
...
T-30A-80, kui täpne olla...
(08-01-2010, 21:17 PM)Huck Kirjutas: ...
Kommunaali ZIL'il oli sahavalmidus. Kolmnurk ja silinder paistavad ninal.
Ise asi kas nendega keegi ka tänapäeval tööd teeb... kui just tanklaomanik ei ole
Muide kuidas see zil'i sahk üldse kinnitus? ülalt silinder kinnitub keskele nagu pildilt näha.. kuhu siis kinnitusid alumised aisad ning kuidas tera põõrati?
Alumised aisad kinnitusid kuskile kõhu alla... Nähtavasti spets. kinnitused raami küljes, ei usu, et esitelje külge pandi. Tera ei pööratudki, kuna lumesahad(teehoolde omad) viskavad lund vaid ühele poole ja seda teest eemale. Tänapäevased traktorisahad on tõesti hüdraulikaga juhitavad, ZiL'l aga fikseeritud.
(08-01-2010, 21:55 PM)Siim105 Kirjutas: Siin pildil väga huvitav sahk , pole varem kohanud sellist 6 rattalist
http://fotoalbum.ee/photos/Raudteehull/63575913/
Zil-133GJa. Järva Teedel on ka üks (või rohkem) liivataja. Kunagi sõitsid lumesahkadega ka ringi.
(08-01-2010, 20:38 PM)Mister X Kirjutas: Nüüd, mil lumekoristus on täies hoos; küsiks ühe ammu meelesmõlkuva probleemi: kas kusagil Eestimaa nurgas on veel alles kasutusel olevaid nõukogude päritolu liivapuistureid või lumesahku ZIL, GAZ või mõne teise vene veoki baasil? Pole selliseid enam ammu näinud...
Paides oli veel aasta-paar tagasi töös nii ZiL kui ka GAZ puisturid. GAZ'i baasil sahku - kas üldse oli?