10-01-2010, 12:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2010, 20:08 PM ja muutjaks oli kass.)
Kirjutan siis oma "ploggi" edasi
Paagist - ilmselt on paagi alused selle ajajärgu NSU-del tõesti tinaga kaetud, kuidas seda tehtud on - ei tea. Väga ühtlane ja õhuke kiht, kuhugi sissekastmise ja ka tinaga üle nühkimisega ei paista olevat tegu. Vb galvaaniliselt , vb ka hoopis mingi kaadiumi vms-ga. Kuna paagi alumine pool erinevalt ülemise poole õmblusest on keevitatud, siis vb keevisõmbluse katmiseks.
Paakidega on nii, et juba on meil teada ligi 5 erineva viimistlusega - kujundusega varianti, üles lugema siin ei hakka, katsub saksa spetsialistide käest aru pärida kunagi. Omal paaki pole, aga kui oleks, tuleks kollaste põskedega ja punakaspruuni keskosaga, nagu reklaamis ja poola piltuidel.
Gruppenile haavlipritsist, möksimisest ja "rebasest".
Mökerdan pritsitud pinna alati "fosforhappe derivaatidega" (nagu klassikud ütlevad) üle. Ehk siis läti Buvanolsiga teen. Kui ei tee, siis eks ta ikka hakkab pikapeale (või ka kohe, oleneb ruumi niiskusest jms) väikselt roostetama. Haavel ei roni ka igasse auku -poori puhastama. Panen siia pildi piduriplaatidest. Üks on värskelt pritsitud (lgp. Armexi oma, tegi sinder jälle oma peremärgid peale, et ma ei saaks seda erastada, tuli kõva hagu anda, enne kui märgid maha sai!). Teine haljas tükk on mitu aastat tagasi ka haavliga lastud, näha on rooste tekkimist. Näha on ka, et hulga peenema või nürima haavliga lastud. Värske tüki pind väga täksitud ja krobeline. Ei ole just vaimustuses sellest tulemusest, aga hinna ja tulemuse suhe on see, mis meeldib. Kolmas on Buvanoliga mökerdatud. (Üks esiratta plaat on Z mudeli, teine juba hilise OSL mudeli oma, nägu näha, Üsna sarnased .
pid. plaadid
http://i47.tinypic.com/9i5rm8.jpg
http://i50.tinypic.com/6rontk.jpg
Valminud on ka esihargi vedrustuse rööpküliku alumised hoovad mis ka paistavad "kuluelemendid "olevat. Näha ka Armexi masina koduvalmistatud B-varuosa ja minu tervema poole originaal, teine pool oli otsast pikemaks ja õhemaks sepistatud, et uus ots vormida, kuna vana ots oli purunenud. nagu näha, on uued tükid tehtud puhtast hõbedast!
hoovad
http://i45.tinypic.com/2501lsi.jpg
http://i49.tinypic.com/k9av6v.jpg
Paagist - ilmselt on paagi alused selle ajajärgu NSU-del tõesti tinaga kaetud, kuidas seda tehtud on - ei tea. Väga ühtlane ja õhuke kiht, kuhugi sissekastmise ja ka tinaga üle nühkimisega ei paista olevat tegu. Vb galvaaniliselt , vb ka hoopis mingi kaadiumi vms-ga. Kuna paagi alumine pool erinevalt ülemise poole õmblusest on keevitatud, siis vb keevisõmbluse katmiseks.
Paakidega on nii, et juba on meil teada ligi 5 erineva viimistlusega - kujundusega varianti, üles lugema siin ei hakka, katsub saksa spetsialistide käest aru pärida kunagi. Omal paaki pole, aga kui oleks, tuleks kollaste põskedega ja punakaspruuni keskosaga, nagu reklaamis ja poola piltuidel.
Gruppenile haavlipritsist, möksimisest ja "rebasest".
Mökerdan pritsitud pinna alati "fosforhappe derivaatidega" (nagu klassikud ütlevad) üle. Ehk siis läti Buvanolsiga teen. Kui ei tee, siis eks ta ikka hakkab pikapeale (või ka kohe, oleneb ruumi niiskusest jms) väikselt roostetama. Haavel ei roni ka igasse auku -poori puhastama. Panen siia pildi piduriplaatidest. Üks on värskelt pritsitud (lgp. Armexi oma, tegi sinder jälle oma peremärgid peale, et ma ei saaks seda erastada, tuli kõva hagu anda, enne kui märgid maha sai!). Teine haljas tükk on mitu aastat tagasi ka haavliga lastud, näha on rooste tekkimist. Näha on ka, et hulga peenema või nürima haavliga lastud. Värske tüki pind väga täksitud ja krobeline. Ei ole just vaimustuses sellest tulemusest, aga hinna ja tulemuse suhe on see, mis meeldib. Kolmas on Buvanoliga mökerdatud. (Üks esiratta plaat on Z mudeli, teine juba hilise OSL mudeli oma, nägu näha, Üsna sarnased .
pid. plaadid
http://i47.tinypic.com/9i5rm8.jpg
http://i50.tinypic.com/6rontk.jpg
Valminud on ka esihargi vedrustuse rööpküliku alumised hoovad mis ka paistavad "kuluelemendid "olevat. Näha ka Armexi masina koduvalmistatud B-varuosa ja minu tervema poole originaal, teine pool oli otsast pikemaks ja õhemaks sepistatud, et uus ots vormida, kuna vana ots oli purunenud. nagu näha, on uued tükid tehtud puhtast hõbedast!
hoovad
http://i45.tinypic.com/2501lsi.jpg
http://i49.tinypic.com/k9av6v.jpg