13-01-2010, 22:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-01-2010, 22:43 PM ja muutjaks oli cesium.)
Ma ei kahtlegi, et kõik masinad on võimalik ära "uputada".
Tänane elektroonilisi abilisi täis auto annab mõned eksimused andeks ja teeb juhtimist pisut mugavamaks kuid ega ta ise ei sõida ja otsusta. 40 vs 5 aastat juhistaaþi- no võib vist oma panused üsna julgelt suurema staaþiga juhile panna. Juhtub, et isik on lisaks veel ralliga tegelenud või elu aeg bussi/veoka juht olnud ei pea vist rohkem rääkima.
Kokkuvõttes:
Oma pisut iroonilise alatooniga repliigiga tahtsin öelda, et EELKÕIGE loeb läbitud kilomeetrite summa erinevates oludes, oma vigadest arusaamine ja nendest õppimine ehk kogemus. Ei nõustu tänapäeva-autod-ei-kõlba-kusagile või vot-siis-olid-rauast-mehed-tapsid-tiigreid-paljakäsi stiilis väidetega.
Tänane elektroonilisi abilisi täis auto annab mõned eksimused andeks ja teeb juhtimist pisut mugavamaks kuid ega ta ise ei sõida ja otsusta. 40 vs 5 aastat juhistaaþi- no võib vist oma panused üsna julgelt suurema staaþiga juhile panna. Juhtub, et isik on lisaks veel ralliga tegelenud või elu aeg bussi/veoka juht olnud ei pea vist rohkem rääkima.
Kokkuvõttes:
Oma pisut iroonilise alatooniga repliigiga tahtsin öelda, et EELKÕIGE loeb läbitud kilomeetrite summa erinevates oludes, oma vigadest arusaamine ja nendest õppimine ehk kogemus. Ei nõustu tänapäeva-autod-ei-kõlba-kusagile või vot-siis-olid-rauast-mehed-tapsid-tiigreid-paljakäsi stiilis väidetega.