14-01-2010, 00:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-01-2010, 00:30 AM ja muutjaks oli valdo.)
(13-01-2010, 23:50 PM)Kevin68 Kirjutas: Kui liiga suureks tüliks pole, siis kas oleks võimalik lähemalt pildistada keskjooksu, käepidemeid ja sadulat?
Tüliks pole, kindlasti saab ja olen isegi väga huvitatud täiendavast uurimisest ja fotode tegemist. Aga seda kõike peale lume sulamist - suuri väravaid ma varem lahti ei tee, need on tuisu kaitseks lumega alt kinni kühveldatud (alumise ruumi põrandat veel ei ole, st hoone on lõpetamata). Ruumi sees aga kvaliteetpilte ei tule.
Käepidemed on kindlasti valed, pärinevad nad 1940-50ndate aastate nõukogude jalgrattalt.
Kui pole saladus, siis millest pärineb Sinu huvi - kas oled lisaks oma 1938. aasta Dürkopile hankinud ka midagi vanemat 1930ndate algusest? Mis Su 1938.a. naisterattasse puutub, siis selle eeskujuks peaks sobima üsna hästi minu 1939. aasta naisterahva Dürkopp - sel on vaid valed rattad all, samas kogu galvaanika/värv praktiliselt peal, kõik kaunistused ideaalselt näha ja kõik iluvidinad (kell, porilauaembleem jms) küljes. 1930ndate alguse ja lõpu Dürkopid olid üksteisest nii konsrtruktsioonis kui ka välimuses küllaltki erinevad.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel