14-01-2010, 19:36 PM
NB! Aku peale märgitud ampertundide arv ei kehti selliste voolude korral, mis esinevad käivitamisel. Siis jääb sellest järgi vast murdosa.
Olen ka ise sarnase probleemiga tegelenud ning senine järeldus on, et süüdi võib olla vigane/nõrk genekas. Kui sõidetakse mitte väga pikki otsi, käivitatakse tihti, autos on palju muid elektritarbijaid (lisaks tuledele veel makid, istme-, peegli-, klaasisoojendused ja mis veel kõik töös, siis aku täituvus ning seejärel mahtuvus väheneb aja jooksul ning siis süüdistatakse akut.
Selline teooria...
Olen ka ise sarnase probleemiga tegelenud ning senine järeldus on, et süüdi võib olla vigane/nõrk genekas. Kui sõidetakse mitte väga pikki otsi, käivitatakse tihti, autos on palju muid elektritarbijaid (lisaks tuledele veel makid, istme-, peegli-, klaasisoojendused ja mis veel kõik töös, siis aku täituvus ning seejärel mahtuvus väheneb aja jooksul ning siis süüdistatakse akut.
Selline teooria...