17-01-2010, 00:27 AM
Nii, sai siis Talveralli raja õhtune pool 70% mahus ümber tehtud. Esialgne 126 km pikk lõik + mõttetu 30 km Audrusse sõit läbi Pärnu mis ei olnud "liiga huvitav" sai muudetud/põnevdatud teise suunda ja "lühendatud" linnasõidu jagu. Usun, et nüüd on lõplik versioon paigas: ilma lisakatseteta 170 + 162 km + vabasõit ~10 km peo/ööbimise paika. Kõik kokku koos katsetega tuleb seega u.350 km.Oleme seega hetkeks kokku kirjutanud üle 500 km erinevaid radasid. Kuid praeguse looduse ilu juures on seda suisa rõõm olnud teha. Kokku meie tehtud seitsme kergelt organiseerituma Talveralliga ja ka nende mõningase "ümbertegemistega" peaaegu 2500 km Legendi mustandit, millest 1:1 kattuvaid teelõike läbi aastate on alla 100 km. Näiteks Kuusalus lõppenud sõidul jäi kasutamata ligi 100 km kirjutatud Legendi, kuna selle asemel tuli Väravamehaaniku "superfinaal".
Aga seoses kergelt radikaalsemate lisakatsetega ja see on raudkindel: AINULT kuni 2 võiduajajat vahendis ja KIIVRID KOHUSTUSLIKUD!!! Erand on vigursõit, nagu eelmine aasta näiteks Põltsamaal, mis on tõesti igati ohutu õppesõit.
Võib "juhtuda", et külastame paari Eesti vähestest statsionaarsetest mootorispordi rajatisest ja seal tuleb käituda nagu sellele kohale kohane. ERANDITULT! See käib ka rasketehnika kohta, oskavad needki mõnikord päris karme kiiruseid näidata.
Aga seoses kergelt radikaalsemate lisakatsetega ja see on raudkindel: AINULT kuni 2 võiduajajat vahendis ja KIIVRID KOHUSTUSLIKUD!!! Erand on vigursõit, nagu eelmine aasta näiteks Põltsamaal, mis on tõesti igati ohutu õppesõit.
Võib "juhtuda", et külastame paari Eesti vähestest statsionaarsetest mootorispordi rajatisest ja seal tuleb käituda nagu sellele kohale kohane. ERANDITULT! See käib ka rasketehnika kohta, oskavad needki mõnikord päris karme kiiruseid näidata.