27-11-2003, 12:36 PM
aga seda ma ju üritasingi seletada...
et tõsta võrril surveastet tuleb vähendada ju põlemiskambri mahtu st. tuleb \"maha võtta\" sealt tööpinnast, kus asub silinripea tihend. Aga kuna see tööpind ei asu taspinnas vaid tunduvalt sügavamal tuleb selleks et sinna lihvmasinaga ligi pääseda kõigepealt ümbert maha lihvida kogu see tugevdusrant ja siis veel ka koos selle tööpinna \"maha võtmisega\"... ja nii ei jäägi midagi alles. Treipingis saad sa ilusti \"maha võtta\" proportsionaalselt - treid selle tööpinna ülespoole ja siis võtad ümbert parasjagu maha, et silindripea ümbritseva randi peale kandma ei jääks...
Sellega, et lihvid ainult maha ümbritsevat tugevdusranti ei saavuta surveastmes mittemingisugust muutust...
et tõsta võrril surveastet tuleb vähendada ju põlemiskambri mahtu st. tuleb \"maha võtta\" sealt tööpinnast, kus asub silinripea tihend. Aga kuna see tööpind ei asu taspinnas vaid tunduvalt sügavamal tuleb selleks et sinna lihvmasinaga ligi pääseda kõigepealt ümbert maha lihvida kogu see tugevdusrant ja siis veel ka koos selle tööpinna \"maha võtmisega\"... ja nii ei jäägi midagi alles. Treipingis saad sa ilusti \"maha võtta\" proportsionaalselt - treid selle tööpinna ülespoole ja siis võtad ümbert parasjagu maha, et silindripea ümbritseva randi peale kandma ei jääks...
Sellega, et lihvid ainult maha ümbritsevat tugevdusranti ei saavuta surveastmes mittemingisugust muutust...