19-01-2010, 11:14 AM
Luaz on nii kerge, et kas see lükkab ka midagi?
Mul on 1700kg Nissan Kingcab võimsusega 109kw isegi sellel on tegemist et lükata ja ratastega veel autot ka juhtida.
Aga sellest saha ehitusest, Miinuseks on kindlasti, et õlipumpa ei saa välja lülitada. Raiskab mootori ressurssi ja õli läheb kuumaks.
Ma kasutaksin veoauto tagaluuktõstuki hüdroajamit mis käitati starterilt.
Samas oma autol lahendasin asja vintsiga, lihtne, kerge.
saha kaar kas pole mitte liiga torujas, lumel pole kuhugi ära joosta, vaid koguneb ja pakib ennast sahka kinni.
Ja kummiriba on hea asi, kuna ma ise ka ei ole veel seda pannud siis on sahk juba nii mõnestki kohast kõveraks aetud, kuid ehk kannatab see talv ära, et suvel täiendust teha.
Mul on 1700kg Nissan Kingcab võimsusega 109kw isegi sellel on tegemist et lükata ja ratastega veel autot ka juhtida.
Aga sellest saha ehitusest, Miinuseks on kindlasti, et õlipumpa ei saa välja lülitada. Raiskab mootori ressurssi ja õli läheb kuumaks.
Ma kasutaksin veoauto tagaluuktõstuki hüdroajamit mis käitati starterilt.
Samas oma autol lahendasin asja vintsiga, lihtne, kerge.
saha kaar kas pole mitte liiga torujas, lumel pole kuhugi ära joosta, vaid koguneb ja pakib ennast sahka kinni.
Ja kummiriba on hea asi, kuna ma ise ka ei ole veel seda pannud siis on sahk juba nii mõnestki kohast kõveraks aetud, kuid ehk kannatab see talv ära, et suvel täiendust teha.