Teema on suletud

K: IÞ-49 elektrisüsteemi põhimõte?
#8

(29-12-2009, 15:09 PM)indrek Kirjutas:  
(29-12-2009, 14:28 PM)lenx Kirjutas:  Tundub ,et see must kast on suht defka verk- või oskab keegi nõu anda selle leidmise kohta?
Seal karbis olev süütepool on tegelikult defka, karpe (kesti) liigub rohkem. Mäletamist mööda sellel 500kroonisel, millele Valdo viitas, puudus süütepool sootuks.

Njah... tõenäoliselt ma eksisin üldist hinnataset kirjeldades. Vaatan, ethetkel müüb üks kaasfoorumlane ilma poolita musta karpi... 1600 krooni eest.

Või on tegu nn "ulmehinnaga", mis tuleb reaalse müügihinna saamiseks kolme-neljaga jagada?

Mina ostsin kunagi tuttuue (kasutamata) komplektse musta karbi 130 krooni eest. Sedan'd küll et veidi üle 10 aasta tagasi...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9,  oleme septembris avatud L,P 11-18
Teema on suletud


Sõnumeid selles teemas
K: IÞ-49 elektrisüsteemi põhimõte? - Autor: lenx - 29-12-2009, 14:13 PM
RE: küsimused iz-49 suunas - Autor: valdo - 29-12-2009, 14:19 PM
RE: K: IÞ-49 elektrisüsteemi põhimõte? - Autor: lenx - 29-12-2009, 14:28 PM
RE: K: IÞ-49 elektrisüsteemi põhimõte? - Autor: indrek - 29-12-2009, 15:09 PM
RE: K: IÞ-49 elektrisüsteemi põhimõte? - Autor: valdo - 19-01-2010, 22:26 PM
RE: K: IÞ-49 elektrisüsteemi põhimõte? - Autor: valdo - 29-12-2009, 16:07 PM
RE: K: IÞ-49 elektrisüsteemi põhimõte? - Autor: lenx - 31-12-2009, 12:05 PM
RE: K: IÞ-49 elektrisüsteemi põhimõte? - Autor: valdo - 31-12-2009, 19:04 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne