20-01-2010, 14:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2010, 14:31 PM ja muutjaks oli korvimees.)
(18-01-2010, 23:06 PM)ultra Kirjutas: Sebisin vahepeal uuema jagaja ja silindri.
Sahk valmis ja isegi 70m lund lükanud,kuid hüdrosysteemis jama.
Nimelt kang peab põhjas olema siis püsib sahk üleval muidu kukkub kohe alla.
Ja pikka aja peale lähe pump ja jagaja kuumaks.
(18-01-2010, 23:44 PM)motamees Kirjutas: Neutraalasendis peab õli saama vabalt ringelda.
Kõik viitab nagu sellele, et viga on jagajas (või siis voolikute vales ühendamises jagajasse)
Loogiline ühendus oleks:
1. Kang neutraalasendis - õli ringleb vabalt pumbast tagasi paaki, kusjuures silindrisse minevad klapid on suletud.
2. Kang tõsteasendis - pumba surve läheb silindrisse.
3. Kang langetamise asendis - pumbast tulev õli ringleb vabalt tagasi paaki, silindrisse minevad klapid samuti avatud (seega sahk vajub oma raskusega alla.)
Mitme kangiasendiga jagaja see on üldse? Vene traktoritel näiteks kangil neli asendit. Ülemisest alates: Tõstmine, neutraal, sundlangetamine ja ujuv.
Parandage, kui milleski eksisin.
`73 Hanomag-Henschel F46KA