23-01-2010, 22:59 PM
30 on süütepool ja 31 katkesti.29 on tõesti juhtplokk.Number 22 kaudu tuleb
välisõhk vaakumi katkestamise korral membraaniruumi B ja tühikäik katkeb.
Üldiselt selle süsteemi töötamine või mittetöötamine ei muuda sõiduomadusi.
Kütuse kokkuhoid on samuti marginaalne, sest tühikäigu bensiin tuleb läbi peadüüsi ja kas peapihustist tuleb see paar protsenti rohkem või vähem ei mõjuta küttekulu.Vahe tuleb sisse mootoriga pidurdades ja palju seda ette tuleb?
välisõhk vaakumi katkestamise korral membraaniruumi B ja tühikäik katkeb.
Üldiselt selle süsteemi töötamine või mittetöötamine ei muuda sõiduomadusi.
Kütuse kokkuhoid on samuti marginaalne, sest tühikäigu bensiin tuleb läbi peadüüsi ja kas peapihustist tuleb see paar protsenti rohkem või vähem ei mõjuta küttekulu.Vahe tuleb sisse mootoriga pidurdades ja palju seda ette tuleb?