25-01-2010, 21:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2010, 21:59 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(25-01-2010, 20:59 PM)supp Kirjutas: Prantsuse autode viga pole niivõrd lagunemine, kui tehase suutlikus igale masinale ca 10 erinevat varianti detaile külge kruvida ja erakordselt lolle lahendusi kasutada, jupid on sageli üliodavad aga õige leidmine on piin.Kahe käega päri!
Samas on need "erakordselt lollid" lahendused siin meie kliima probleem, mitte auto probleem. Oma autokese pealt: "napakas" tagapidurite/kässeri regullisüsteem ja seesinane tagavedrustus. Mõlemad fenomenaalsed, ülihead ja hästi toimivad aga Eesti kliima koos selle jubeda soolaga talvel teeb oma. Normaalne Euroopa ei tea midagi reguleer-hammassektori roostetamisest või keemiast, mis tagaõõtsa tomukaitse ära sööb, siis mingi hullu happe laagritesse laseb ja kõik tuksi keerab. Tolmust rääkimata...
Siis pole ime, kui mina olevat esimene, kes tagapiduri remontkomplekti Vehost tellib ja see kurat-teab kuskohast ja mis "jubeda" ajaga kohale tuleb. Maksin paari rauatüki eest arutult palju aga PSA'l pole olnud vaja neid lattu toota. Ma ju ei lähe rada tegema vigaste piduritega autoga... ja ise jubinate CNC pingis lõikamine pole ka odavam


Ja olem ausad, ka Corolla paagi roostetamine on siiski meie kohalik probleem ning ka -20 ning rohkem on meie probleem, kuigi sellised temperatuurid on terves Skandinaavias ja Kanadas, kui arenenud ühiskondadest rääkida, kus japsid oma tehnikat müüa tahavad. Olematu mahutavusega aku on selge inseneripraak, roostetv vidin põhja all (nagu ka suurte Sitikate hüdraulika) meie probleem. Samas tuleb uskuda Alfade omanikke: need lagunevad ka seistes suvises Itaalia kliimas...