25-01-2010, 22:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2010, 23:01 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Valdo, Sa tõid ka ostuhinna sisse, selle jätame mängust välja (nagu ka mistahes teoreetilise taasmüügiväärtuse). Nendega saab mängida ja lõpliku arvutuse teha auto kasutusaja lõppemisel, kui veteran otsejoones viimase sõiduga Kuusakoski pressi alla viiakse. Meil on selline plaan küll. See on selge, et lõpuks maksavad kõik autod tonni vanaraua hinda ja rahakulu on kallima auto ostnul arutu. Kui isegi Ford Mondeol lastakse hinda alla rohkem, kui terve tuliuus linnaauto maksab... Või "ostad Rangeri letihinnaga, saad Fiesta kauba peale". Tegelikult on kõigil sama asi.
Siis jääb Sul 1,66 järgi. Sinu masin mahub ka lõdvalt mõistesse "bussilaadne" ehk mugavus on vähemalt 2, jääd suisa alla ideaalse kulu. Kindlasti hiljem varuosade pealt hind tõuseb, selles võid olla kindel. Ja puudu on kindlustus jms, meil on auto aastakindlustus 640 eek, alguses oli paar aastat 560
Mul arvestuses sees ta hetkeseisus kogusummana 5500 krooni.
Aga sm.Supp: vana auto puhul ei saa asju võrrelda. Kuigi vana auto võib sisult olla igasugusest uuest asjast üle (no ja Volvo seda ka on
) siis võrrelda saab ausalt vaid tuliuusi poest ostetud asju. Eriti, kui tuua sisse ka soetusmaksumus, tuleb uue auto soetanul ahastus peale. Kasutatud autoga võib juhtuda see, et kindlustus maksab lõpuks rohkem, kui suutsid kokku ära kulutada...
Aga kurask, uus on siiski uus ja siin pole mitte midagi teha.
Siis jääb Sul 1,66 järgi. Sinu masin mahub ka lõdvalt mõistesse "bussilaadne" ehk mugavus on vähemalt 2, jääd suisa alla ideaalse kulu. Kindlasti hiljem varuosade pealt hind tõuseb, selles võid olla kindel. Ja puudu on kindlustus jms, meil on auto aastakindlustus 640 eek, alguses oli paar aastat 560

Aga sm.Supp: vana auto puhul ei saa asju võrrelda. Kuigi vana auto võib sisult olla igasugusest uuest asjast üle (no ja Volvo seda ka on

