26-01-2010, 22:16 PM
Kui nüüd kõik ilusti algusest ära rääkida...
Siis mulgi hakkas ükskord tekkima probleeme enda VWTransporteri käivitamisega. Vaatamata 8-aastasele vanusele oli sellel ikkagi 280 000 turjal pluss veel müüjate-ärikate tagasikerimised, mõtlesin, et eks ta hõredavõitu ole. Ja ühel päeval -20 kraadi juures pidingi jala töölt koju tulema. Suurt muret ei tundnud, kuna kodus ootas Bedfordi jaoks ostetud praktiliselt kasutamata aku. Seljakott sai koormustesti 21 kiloga ja sai siis aku töö juures välja vahetatud. Ja mis välja tuli? Seda bussi enne mind omanud Võru mullatööde firma oli odavalt läbi ajanud, pannes bussile msiki 80Ah ja 380A aku. Ma ei mäletanud numbreid, aga kamraadid naersid, et kuule, diiselmootori aku peaks ikka vähemalt 500A välja andma. Jah - Bedfordi tarvis ostetud aku võimsus oligi hoopis 830A (maht 95Ah). Igatahes kui selle sinna peale nikerdasin, siis buss käivitus selle 21 kraadi juures umbes samamoodi nagu vana akuga -5 juures. Poolest pöördest mitte, starter jõudis ikka miski 5-10 ringi väntvõllile peale kedrata.
Siis mulgi hakkas ükskord tekkima probleeme enda VWTransporteri käivitamisega. Vaatamata 8-aastasele vanusele oli sellel ikkagi 280 000 turjal pluss veel müüjate-ärikate tagasikerimised, mõtlesin, et eks ta hõredavõitu ole. Ja ühel päeval -20 kraadi juures pidingi jala töölt koju tulema. Suurt muret ei tundnud, kuna kodus ootas Bedfordi jaoks ostetud praktiliselt kasutamata aku. Seljakott sai koormustesti 21 kiloga ja sai siis aku töö juures välja vahetatud. Ja mis välja tuli? Seda bussi enne mind omanud Võru mullatööde firma oli odavalt läbi ajanud, pannes bussile msiki 80Ah ja 380A aku. Ma ei mäletanud numbreid, aga kamraadid naersid, et kuule, diiselmootori aku peaks ikka vähemalt 500A välja andma. Jah - Bedfordi tarvis ostetud aku võimsus oligi hoopis 830A (maht 95Ah). Igatahes kui selle sinna peale nikerdasin, siis buss käivitus selle 21 kraadi juures umbes samamoodi nagu vana akuga -5 juures. Poolest pöördest mitte, starter jõudis ikka miski 5-10 ringi väntvõllile peale kedrata.