27-01-2010, 22:42 PM
Motamees, kõik räägivad sama juttu sõltumata, kas nad on neid palju remontinud, omanud, üle tollipiiri toimetanud, mis iganes: suure mahutavusega aku, mis on käivitusaku mitte haagissuvila/jahi koormusaku, omad üldiselt ka suuremat külmkäivitusvoolu. Justnimelt KÜLMkäivitusega külmas ilmas. Külm algab alla -15 kraadi ja -30 on juba sigakülm, kus vaid parimad akud jäävad ellu. Tavaliste, ka Jaapani mõistes, miinuskraadidega saavad ka patareid hakkama aga polaarkülmaga enam mitte. Meil hetkel juba polaarkülm, oh imet
Ahjah, tehti ka maailma õhurõhurekordid Mongoolias ja meilgi polnud need kaugel. Nagu arktika juba... ja lubab lõpuks ka tuult ikka sama külma juures, vaat siis hakkab alles "nalja" saama. Tuuletu -20 on kukepea akudele, tuleb -15 aga 20 m/s tuulega.
Põhimõtteliselt on Sul õigus: saanitekk kapotile peale, aku ise soojakotti, juhe seina, enne seda muidugi elektrolüüdi kontroll ja soojas ruumis korralik laadimine, see kõik aitab mänguakuga autot igal juhul käivitada. Aga mis vaev ja paljudel puudub see võimalus. Kuidas magalaelanik seda teha saab? Tema ainus väljapääs on "ilgelt suure ja kõva" aku ostmine.

Põhimõtteliselt on Sul õigus: saanitekk kapotile peale, aku ise soojakotti, juhe seina, enne seda muidugi elektrolüüdi kontroll ja soojas ruumis korralik laadimine, see kõik aitab mänguakuga autot igal juhul käivitada. Aga mis vaev ja paljudel puudub see võimalus. Kuidas magalaelanik seda teha saab? Tema ainus väljapääs on "ilgelt suure ja kõva" aku ostmine.