28-01-2010, 03:27 AM
(27-01-2010, 23:16 PM)hulgus Kirjutas: ps. Priit on kogemata ära unustanud ühe olulisima kulu allika: soetuse e. amortisatsiooni.Ei, see on teadlikult välja jäetud. See viib autod kohe sellises arvutuses totaalselt ebavõrdsesseo lukorda: seesamane Cayenne Turbo või M6 maksavad "oi-kui-palju", isegi sama palju kõrgeima klassi mõne esindajaga (Maserati näiteks) aga "selleks" ei saa nad kunagi. Samamoodi suudad 2.99 mugavusega golfi ikka sellise hinnaklassiga poest osta, et võtab ahhetama saksmannide ahnus.
Kõige õigem on amortiseerida auto kasutusaja lõpus Kuusakoski väravas: vaatad, palju kilohinda makstakse

Täiesti meelevaldne ja suvaline näide: euro-väikeauto heas varustuses jääb ikkagi "punniks" aga hinda/intressi küsitakse palju. Maanteel nöga, matkata kehv, midagi ei mahuta jne. Äkki siis hoopis klass suurem koreakas? Või prantslane, mis teadaolevalt ka koos püsib või lihtsalt sigailus välja näeb a'la Megane III