30-01-2010, 11:36 AM
Elektroonika seadmed ei taha enam töötada temperatuuridel alla -40. Nägin kord ühte saadet, kus teadlased ei saanud enam külma mõõta, kuna kraadiklaas oli elektrooniline. Tuli siis võtta kasutusele jälle vanad meetodid.
Klaasile puhumisega on nii ja naa. Ei saanudki aru, mida Krss mõtles selle kohese puhumise all.
Kuuma intensiivjuga ei tohi järsku puhuma panna sellepärast, et esiklaas praguneb. Tuleb siis panna algul vaiksemalt puhuma ja alles hiljem suurendada õhujuga/kuumust.
Teine variant panna ikkagi klaasipuhur koos autoga tööle. Nii nad siis koos soenevad sujuvalt üles. Kuigi nii soeneb mootor kordades aeglasemini, mis on jälle mootorile ja loodusele kahjulik.
Krss, kui sa juba tegid otsa üles siis seleta ka pikemalt, mis on mittekäivitumise põhivead. Kõik need odavad 90% ja ka kallimad.
Paistab, et paljudele oleks sellest abi.
Klaasile puhumisega on nii ja naa. Ei saanudki aru, mida Krss mõtles selle kohese puhumise all.
Kuuma intensiivjuga ei tohi järsku puhuma panna sellepärast, et esiklaas praguneb. Tuleb siis panna algul vaiksemalt puhuma ja alles hiljem suurendada õhujuga/kuumust.
Teine variant panna ikkagi klaasipuhur koos autoga tööle. Nii nad siis koos soenevad sujuvalt üles. Kuigi nii soeneb mootor kordades aeglasemini, mis on jälle mootorile ja loodusele kahjulik.
Krss, kui sa juba tegid otsa üles siis seleta ka pikemalt, mis on mittekäivitumise põhivead. Kõik need odavad 90% ja ka kallimad.

Paistab, et paljudele oleks sellest abi.