M1M ja M1A mootorite erinevused
#5

Lugedes küsimusest välja, milliseid osi on neil mootoritel võimalik omavahel vahetada, siis pakun välja, et peaaegu kõik on vahetatav (seda teoreetikuna).
Seda siis selles võtmes, et asi ringi käiks, tsiklit järgi veaks ja tossu torust välja ajaks. /muidugi siis komplektis silinder - karburaator jne/
Valdo võrdluse p. 6 kohta oponeerin ja esitan apellatsiooni - näit. minu esimesel ja ühtlasi eelviimasel tsiklil M1M oli nn M1A tüüpi käiguvahetushoob, st lapiku jalaaluse otsaga, pandud sinna kindlasti minskilaste osavate kätega (ja ei olnud nn varajane M1M).
Vasta


Sõnumeid selles teemas
M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: zxr - 03-02-2010, 22:32 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: valdo - 04-02-2010, 01:38 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: karpaadid - 04-02-2010, 02:22 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: Armex - 04-02-2010, 08:26 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: kass - 04-02-2010, 09:39 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: valdo - 04-02-2010, 13:04 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: kass - 04-02-2010, 14:41 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: Ostap Bender - 04-02-2010, 10:52 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: zxr - 04-02-2010, 19:59 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: karpaadid - 04-02-2010, 20:57 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: Armex - 04-02-2010, 23:11 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne