M1M ja M1A mootorite erinevused
#6

Käiguvahetushoob on tõesti huvitav küsimus. Minu 1963a. M-103-l (suures osas originaalkomplektatsioonis) samuti "kausshoob". Võimalik et ka hiljem asendatud (näiteks kõverakskukutud originaalhoova asemel).

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta


Sõnumeid selles teemas
M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: zxr - 03-02-2010, 22:32 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: valdo - 04-02-2010, 01:38 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: karpaadid - 04-02-2010, 02:22 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: Armex - 04-02-2010, 08:26 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: kass - 04-02-2010, 09:39 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: valdo - 04-02-2010, 13:04 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: kass - 04-02-2010, 14:41 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: Ostap Bender - 04-02-2010, 10:52 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: zxr - 04-02-2010, 19:59 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: karpaadid - 04-02-2010, 20:57 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused - Autor: Armex - 04-02-2010, 23:11 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne