Avaleht
Uued postitused
Tänased postitused
Otsing
Misc
Liikmed
Abi
Kalender
Logi sisse
Registreeri
Tere, külaline!
Logi sisse
Kasutajanimi:
Parool:
Kaotasid parooli?
Mäleta mind
automoto.ee foorumid
Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik
Vanamootorrattad
Teema režiimid
M1M ja M1A mootorite erinevused
Ostap Bender
Kasutaja
Postitused: 480
Teemad: 51
Liitus: May 2007
Maine:
6
#6
04-02-2010, 10:52 AM
Käiguvahetushoob on tõesti huvitav küsimus. Minu 1963a. M-103-l (suures osas originaalkomplektatsioonis) samuti "kausshoob". Võimalik et ka hiljem asendatud (näiteks kõverakskukutud originaalhoova asemel).
Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Leia
Vasta
«
Järgmine vanem
|
Järgmine uuem
»
Sõnumeid selles teemas
M1M ja M1A mootorite erinevused
- Autor:
zxr
- 03-02-2010, 22:32 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused
- Autor:
valdo
- 04-02-2010, 01:38 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused
- Autor:
karpaadid
- 04-02-2010, 02:22 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused
- Autor:
Armex
- 04-02-2010, 08:26 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused
- Autor:
kass
- 04-02-2010, 09:39 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused
- Autor:
valdo
- 04-02-2010, 13:04 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused
- Autor:
kass
- 04-02-2010, 14:41 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused
- Autor:
Ostap Bender
- 04-02-2010, 10:52 AM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused
- Autor:
zxr
- 04-02-2010, 19:59 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused
- Autor:
karpaadid
- 04-02-2010, 20:57 PM
RE: M1M ja M1A mootorite erinevused
- Autor:
Armex
- 04-02-2010, 23:11 PM
Vaata printerisõbralikku versiooni
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne
automoto.ee foorumid
Eesti Vanatehnika Ajaloo ja Teadmiste Kogumik
Vanamootorrattad
Lineaarne esitus
Lõimitud esitus